Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pegaz

Marketing

Nebuloze....

Baletani ili nosorozi?

Za kazališni skandal ponekad nije potrebna ni predstava. Dovoljan je plakat poput onog iz nove kampanje londonskog Royal Balleta.



Napuniti gledalište nije lako. Čak ni kad imate vjerojatno najbolji baletni ansambl na svijetu. Stoga i nije čudno da se londonski Royal Ballet odlučio sezonu otvoriti posebnom marketinškom kampanjom, a koja bi njihove plesače trebala približiti publici. No, način na koji su to odlučili izvesti posljednjih dana izaziva zgražanje podjednako građana Londona koji plakate iz kampanje viđaju po gradu, kao i predstavnika plesne struke.

O čemu se zapravo radi jasno vam je već bacite li oko na naslovnu fotografiju ovog članka. Upoznat ćete Superčovjeka Eda koji je kad plaše jači od nosoroga.

Kojim su to znanstvenim metodama u Royal Balletu došli do usporedbe baletana i nosoroga posve je nejasno, no što su time htjeli postići objašnjavaju već danima svim britanskim medijima: 'Kampanja je pokrenuta kako bi istakla fizičku spremnost naših plesača i utjecala na općeprihvaćenu percepciju baletana’.

Mary Clarke, urednica Dancing Timesa, bijesno je izjavila Daily Telegraphu kako je po njezinom mišljenju kampanja 'šokantna i neukusna', te kako 'kvari image trupe'.
S njom se pak ne slaže sam Ed, tj. 31-godišnji Edward Watson, bivši fotomodel, i najveća senzacija prošlogodišnje sezone Royal Balleta. Po Edovom mišljenju, dobro je da kampanja baletu pokušava dati ljudsko lice, iako mu kritičari uzvraćaju da je vjerojatnije da će vam nakon što vidite plakat, u pamćenju ostati slika - nosoroga u tajicama.

Bilo kako bilo, prašina se digla, što Royal Balletu nikako ne može škoditi, a rezultati će se ionako zbrajati na – blagajni.


teatar.hr




...mogli su se usporediti sa nilskim konjem... barem je simpatičniji....




Post je objavljen 20.09.2007. u 17:48 sati.