Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/divojarac

Sv. Jure-Lokva

U subotu smo se uputili Nino, njegov otac i ja na sv. Juru, s namjerom da prenesemo cijevi u planinarsku kuću na Lokvi kako bi započeli grubi radovi na budućem unutarnjem wc-u koji bi služio za slućaj nevremena, a kad "stisne".

Planinarska kuća Slobodan Ravlić na Lokvi

Na Biokovo autom ulazite tako da prvo idete cestom iz Makarske kroz Gornje Tučepi te produžite poviše Gornje Podgore zatim s lijeve strane skrenete. Jedan od glavnih problema Biokova susuke ceste sa vrlo malo prostora za mimoilaženje, a još kad se na Biokovo zapute Česi onda dobijete itekako ubojitu kombinaciju, nakon muke koja je trajala oko sat vremena dolazimo da sv. Jure, najvišeg Biokovskog vrha, uzimamo ruksake i cijevi, te se lagano spuštamo prema Lokvi do koje nam je trebalo oko sat vremena, puhala je jaka bura pa nam je hodanje bilo otežano. Pri dolasku ostavljamo ruksake raspremamo se, otvaramo vriće za spavanje itd. Vrijedi napomenuti da je planinarska kuća dobila maleni dodatak, ispred je postavljena pumpa za vodu, tako da ako naiđe neki planinar bez vode može se osvježiti, pumpa je povezana sa bunarom koji se nalazi ispod kuće, još jedan novitet je da se odsada na sličnom sistemu može piti voda sa kanele, tako je znatno smanen utrošak. Počinjemo slagat drva dok Ninov otac počinje s grubim radovima, poslije toga slijedi marenda. Ubrzo nam se pridružuje jedan zagrepčanin koji je bi u prolazu te Boro Turina sa ode žene mu sestrom.

Izvadili smo agregat i upalili ga kako bi na televiziji mogli popratit nogometnu utakmicu Hrvatska - Estonija za večeru smo imali pečenu kokoš i krumpire u lošteri, poslije večere započinje utakmice, te se burno pozdravlja svaki Eduardov potez. Posli utakmice išlo se u vriće. Ujutro buđenje oko 9 sati te doručak. Zagrepčanin se uputio preko sipara u Žlib (Veliko Brdo). Vrijeme je iskorišteno kako bi se još malo doradila fasada kuće, nešto fugiralo itd. Poslije ručka ide se na sv. Juru do kojeg nam je ovaj put trebalo nešto manje vremena radi izvrsnih vremenskih uvjeta. Sv. Jure je preplavljen turistima koji ostavljaju aute ispred doma te se penju kako bi uživali u pogledu. Nazad malo manja gužva te nakon 45 mnuta dolazimo u Makarsku.

Ovakvih će izleta biti malo češće radi sve žeščih radova na kući, ubrzo se planira akcija "Drva", akcija u kojoj se pune zalihe drva za zimu u kućici. Što se samih dodataka na kući tiče, ubrzo će biti dovršena zimska soba na drugom katu te se nakon toga možda očekuje službeno otvornje kuće što bi značilo da bi se uvelo dežurstvo, te bi vrata svim posjetiocima bila otvorena. Što se tiče najava vrijedi napomenuti uspon na Vošac - "Adio lito" koji je već prerastao u tradicionalni uspon,a najvjerojatnije će se održati prve nedjelje u desetom mjesecu. Čuo sam nešto o dvodnevnom boravku na Velebitu za koji tjedan pa izgleda da su se počeli organizirati izleti malo većih razmjera što je itekako dobro. Ovo nije bio nekakav veliki izlet no glavno da se nešto dešava.

Pozdrav do sljedećeg izleta.

Post je objavljen 12.09.2007. u 22:47 sati.