Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribolov7

Jezero Šumbar - 11.07.2007

Srijeda je, budi me zvuk fox-a, trgam se iz kreveta i shvatim da je to samo budilica na mobitelu, lijep početak. Slijedi pakiranje i odlazak na jezero Šumbar, pokraj Karlovca zajedno sa Kikijem i Domijem. Dolazimo u kućicu pokraj jezera, malo razgovaramo i vidimo da je jako malo ljudi na jezeru, pa ipak je srijeda mislim si. Uzimamo brojeve i idemo na jezero.

Učinilo mi se da je sada već famozna pozicija 16 slobodna, dolazimo i ne vjerujem svojim očima, stvarno je prazna. Domi će loviti odma pored kernovog otoka a Kiki i ja bacamo novčić, lijevo sam. Markiram i vidim da do 90 metara daljine nema nikakvog prijelaza, znam da je tamo neki prijelaz malo dalje al pošto ćemo ostati dva dana stvarno mi se neda mučiti i loviti dalje od oko 80 metara. Zabacujem sva tri štapa na dipanu tonuću boilu na različite daljine. Prolaze dva sata i već imam ribu na srednji štap na oko 70 metara, šaran od oko 5 kg. Puštam ga naravno bez vaganja ali svejedno okinem koju fotku u slučaju da će nam riba loše grist pa da imamo bar nekaj na slikama. Dobar početak…

Zabacujem štap i na njega kobram 20 boila, kaže mi Kiki da to nema smisla, da im ništa neće značit tih 20 boila ali već sat vremena nakon prvoga dobivam ponovno griz, nažalost riba mi se otkačila već nakon minute drila. Gledam udicu i sistem, udica Maruto br. 6 sa shrink tubom i predvez od 15 cm. Neznam zašto se otkačila, Kiki i Domi mi se smiju tako maloj udici, pa mislim si možda je udica kriva, zabacujem opet istu i ponovno kobram ovaj puta 50 boila…
16:00 Dok Kiki raketira griz ponovno na moj srednji štap. Šaran od 6 kg ubrzo je u podmetaču, riba je savršeno zakvačena, možda ipak nije udica bila u pitanju…
Sada sam definitivno odlučio gdje ću formirat hranilište, idealna daljina, 70 metara. Kiki će loviti malo dalje na 80-90 metara a Domi isto ko i ja na oko 70 metara pored prolaza ispred otoka. Navečer bacam oko 30 raketa kukuruza i kobram skoro kilu boila. Točno na zalasku sunca imam griz na hranilištu, nakon sat vremena kada sam već očekivao da je ovo moja prva dvadesetka u podmetač ulazi šaran od 12,5 kg, nevjerojatno, koliko snage ima taj šaran, frend kaže da sam ga pre slabo drilao, neznam ni sam, probat ću idućeg malo jače stisnut ali ovdje nigdje nema loma… Ovaj je zagrizao na dobri stari Gamakatsu br. 2 na jednu dubinsku boilu promjera 20 mm.

Do jutra ima još dvije ribe na onu malu maruto udicu (veći 10 kg) i još dva otkvačivanja, čudno. Kiki je ulovio par riba preko noći a najveći je prekrasan šaran ljuskaš vretenac od 14 kg. Domi lovi par riba još jučer navečer, najveći 12 kg.
Ujutro stavljam duži predvez na na tu udicu i mekanu upredenicu. U podne dobivam ribu, šaran od 5 kg. Riba se baca nad hranilištem al nisam ništa hranio još od jučer navečer. Odlučujem bacit desetak raketa da ih zadržim. Dok raketiram imam griz i lovim šarana od 10,5 kg opet na tu malu udicu. Hranim i dalje. 20 minuta nakon raketiranja lovim šarana od 5 kg. Puštam šarana i u isto vrijeme imam griz konačno i na taj treći štap na pop up boilu, udica Owner C-8. Znam da je tanka udica pa oprezno drilam, osjećam da je riba velika, otkvačuje se, nemogu vjerovat. Ljut sam i odmah mijenjam udicu.

Do navečer se nije više ništa događalo a navečer Domi dobiva prekrasnog šarana golaća od 17 kg, također se jakooo dugo bori s njime, malo više od sat vremena, ni on ne vjeruje kolko je riba bila jaka. Nakon što sam bacio 30 raketa i iskobrao kilu boila idem spavat. Oko ponoći dobivam ribu od 13 kg, na treći štap na udicu Owner C-5 br.2. Do jutra vadim još par manjih šarana, nedaju mi spavati…

Ujutro Domi i ja komentiramo ovaj odličan ribolov i situaciju kada su Domiju velika riba grizla po danu a meni po noći a kod njega je samo 2,5 metara dubine a kod mene oko 5 metara. Također komentiramo kako se meni dosta riba otkvačuje na one male udice ali zato na njih i najviše grize. Oko podneva se pakiramo i idemo doma na spavanac.
Šumbar nas je opet očarao kako svojom ljepotom tako i prekrasnim šaranima koji plivaju ovim jezerom !

Šaran 13kg
Ovo je moj najveći šaran ovog ribolova

Šaran 14kg
Ovo je Kikijev najveći šaran ovog ribolova

Šaran 17kg
Ovo je Domijev najveći šaran ovog ribolova ujedno i najveći šaran naše kampanje

Post je objavljen 07.09.2007. u 11:09 sati.