Večernji list 23.08.07: OBMANA Institut za promet i veze demantira gradske čelnike
Dadić: Ne rade po našim studijama
Prema studiji treba probiti Fijanovu, Kuhačevu, Valdoševu i Kraljevićevu ulicu
ANTONIO MANDIR Institut za promet i veze dementira tvrdnje gradskih čelnika da spajanje slijepih ulica s Maksimirskom cestom rade sukladno njihovim prometnim studijama.
Galjufovu ne probijati
U prosincu 2005. godine Institut je na zahtjev Gradskog ureda za promet izradio prometnu studiju za područje od Draškovićeve do maksimirskog stadiona.
Davor Jelavić: Sve radimo po prometnoj studiji Instituta, a Galjufova će postati dvosmjerna
Prema toj studiji nije predviđeno probijanje Galjufove ulice, koje je izazvalo pravu pobunu stanara, a građevinska inspekcija zabranila je daljnje radove.
- Radimo prema rješenju Instituta, a Galjufovu ćemo probiti i biti će dvosmjerna - tvrdi pročelnik za promet Davor Jelavić.
Negira ga sam voditelj studije.
- Volio bih da rade po našoj studiji, ali ono što vidim na Kvaternikovom trgu i okolici uopće nije u skladu s našim rješenjem - nezadovoljan je profesor Ivan Dadić. Prema studiji Instituta za promet, s Maksimirskom bi se trebale spojiti (samo) Fijanova, Kuhačeva, Kraljevićeva, i Valdoševa ulica.
Da je projekt po kojemu Grad spaja slijepe ulice s Maksimirskom donekle sukladan studiji instituta potvrđuje Sermageova ulica, koja je prva probijena, sukladno studiji.
Polovična rješenja
U institutu ističu da je najgore uzimati parcijalna rješenja iz njihove studije jer da onaima jedino smisla ako se primjeni u cjalini.
- Sve su to neka polovična rješenja, a ona su gora od nikakvih rješenja - zaključio je inženjer prometa i koautor studije Marko Ševrović.
Pita baka unuka:
- Sinko, kako se zove onaj Švabo što nam skriva stvari po kući ?
- Alzheimer bako, Alzheimer.