Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aboutmarketing

Marketing

Osječko uzvraća udarac!

Vratio sam se u našu lokalnu metropolu, danas prelistao stare novine i razveselio se velikom naslovu u Slavonskom domu od petka: Osječka pivovara kreće u ozbiljnu tržišnu utakmicu! Osnovana još 1697. s ponosom nosi titulu najstarije u Hrvatskoj, a ipak, bez pravog razloga, zadnjih je godina Osječko svijetlo pivo prilično ne popularno...

Svatko tko voli pivo i probao je Osječko, složiti će se da razlog ne popularnosti ne leži u kvaliteti već imidžu koji ono na žalost nosi, a to je "pivo za popit na stepenicama pred seoskom trgovinom" (na knjižicu). Ožujsko pak piju kuleri, a Karlovačko voli čak i dotični nijemac Günther ;)

Isto tako svatko tko pozna pivo složiti će se da kojekakvi Tuborzi grin smijeh i slične "pivice" ne zaslužuju uopće zvati se pivom, a ječam, hmelj i ostali groze se pomisli da postanu sastojci takvih bućkuriša..., no opet su eto omiljene na tržištu.

Tako je Osječka pivovara napokon shvatila da je temelj dobroj prođi uz neupitnu kvalitetu svakako dobra promocija, odnosno svi ostali marketinški alati koji utječu na bolje pozicioniranje pred konkurencijom.

Mijenjati će izgled etikete i kažu da će još poboljšati kvalitetu. Kažu da im je pivo od isključivo prirodinih sastojaka te da će to naglašavati i popisom istih na etiketi što će razljutiti tržišne rivale... Opet će izbaciti na tržište pivo s limunom ali pod novim još tajnim imenom...

Od srca, zapravo od nepca im želim da ovaj put uspiju u svojem planu pozicionirati se u top tri hrvatska piva i nastave dobar put promocije koji su počeli s pivom Esseker - uzmeš jedan i dobiješ paketić kikirikija!

Dakle, dobar tek i živjeli!


link na jednu od rijetkih reklama za Osječko prikazanih na nacionalnoj razini


Post je objavljen 06.08.2007. u 22:24 sati.