Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tihana123

* Maturalac *

...da krenem iz početka

....dakle

Dana 27.06. u 3h (ujutro) krenuli smo na naše nezaboravno putovanje. Išlo nas je 24 sa tri nastavnice; Lovorkom Homar, Biljanom Novosel i Ivom Žajom-iva mi je najbolja. Mjesto u koje smo se mi uputili zove se Pakoštane a nalazi se nekoliko kilometara od Zadra.

Shot with Nikon COOLSCAN V ED at 2007-07-03

Putovali smo dosta dugo sa nekoliko kratkih stajanja na benziskoj. Tamo smo stigli u...ajoj pa zaboravila sam mislim da negdje oko pola dvanaest....Odsjeli smo u hotelu po imenu "Hotel Marin" koji je fakat prekrasansmijehsmijehsmijeh... sobe nam još nisu bile spremne pa smo se otišli kupati.
Shot with FinePix A202 at 2007-07-05
U pola četri (15:30) sobe su napokon bile pospremljene i mi smo se mogli useliti. Ja sam imala četvero krevetnu jer sam unutra bila sa još mojima prijateljicama: Martinom, Tihanom i Petrinom. U sobama smo se tam negdje do pola šest(17:30) odmarali a onda smo ponovno na mali kupanac...u sedam sati(19:00) smo dobili večeru koja je bila za prste polizatnjaminjaminjami...nakon nje smo otišli u sobe u kojima se naravno nismo odmarali već radili ludorije....ja više nisam mogla pa sam otišla spavati a ovi su i dalje...ha ha ha...Sljedeći dan smo već imali i doručak i ručak i večeru...sve je bilo fino. Svaki dan smo se kupali, skoro pa svaki išli na izlete, imali super izlaske...i da ne zaboravim obišli smo nekoliko gradova npr. :Split, Trogir, Kornati, Zadar, Sv. Filip i Jakov, Šibenik....Jednog dana je (ne znam sad točno kojeg) bio nastavnici Biljani rođendan pa smo joj napravili malu feštu partypartyparty...napuhali balone, jeli tortu i tak...Imali smo i nekoliko malih problemčića, no nisu tako jako strašni...Svaku večer smo se šetali...mislim pa grad je zbilja prekrasan mada je malen.

Shot with FinePix A202 at 2007-07-20

Manuela Hrvoje i Danijel

Eto ovo bi bile samo neke sitnice sa našeg maturalca ima još milijun stvari koje nisam napisala...ako se sjetim naravno da budem...a ovima 5 koji nisu išli neka im bude žao!!!!!!!!

P.S. pišite i vi meni o vašim maturalcima!!!!!!

Veliki kiss cijeloj ekipi iz hotela i mojim starim i novim prijateljima!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post je objavljen 05.07.2007. u 14:41 sati.