Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/icyq

Marketing

Prodajem kuću!!!

Ma krenula sam ovo pisati iz nekih samo sebi znanih pobuda.
To vam kod mene dođe ko rolerkoster, od gore do dolje za manje od pet minuta.
Malo sam gledala ove naše informativne emisije, pa se sve to malo zarotiralo po glavi, pa razmišljanje – hoću/neću ...eto, i sad sam se kao ohladila.
Kao.
Možda napišem suvislije ovako ladna nego što bi pisala onako..khm, jel ...neugooodno mi napisati bilo koju riječ, može se uvijek shvatiti dvojako, a ja sam ipak, jel, gospođa, fina, u najboljim godinama...naughty

Daklem, danas opalili po gužvama automobilskim koje nam pregaziše rodnu grudu.
I odmah se ide graditi još koji krak tunela, nebilise (kobilise rofl) smanjila načekavanja po cestama. Turisti navalili ko ludi, i jadni trpe po putu. Teško im danas, uz klime i sve blagodati društva otrpiti malo putovanja. Imam još jednu nedoumicu vezanu uz to – kažu nismo dosegli turizam iz devedesete godine. Cesta imamo više, veća je protočnost, sve je modernije, luđe – a nama gužvi na cestama ko nikad. Nije mi jaasno, nikako. Ili crno tržište radi, ili – ne znam. Prosvijetlite me ?!?
No, u svakom slučaju, parstomilijona kunića bit će izdvojeno iz proračuna, kako bi se omogućio što jednostavniji put onima kojima je put – svrha.
Ne ljuti to mene, nikako. I nemojte, slučajno, južnjaci shvatiti da je ovo osobno ili upereno protiv nekoga. Nije. Samo me ljuuuutiiiii...

Bemu, mi ovdje u Bjelovaru već deset godina čekamo da nam naprave put kak treba do glavnog nam grada. A oni koji se nalaze dalje, još i više to čekaju.
Čekamo već deset godina da netko turne malo iz proračuna za modernizaciju pruge i izradbu direktnog puta do Zagreba.
Danas, naime, putujemo vlakom prvo do Križevaca, ako imamo sreće NE presjedamo, već iz Križevaca nastavljamo dalje u Zg. Barem dvadesetak kilometara dulji put. I vremenski bitno, naravno.

Postojeća željeznička infrastruktura na području Bjelovarsko-bilogorske županije je dotrajala, zastarjela i neprimjerena stvarnim potrebama Županije.

Bjelovar je željeznicom povezan sa Zagrebom prugom duljine 89,2 km. Zbog dotrajalosti pruge omogućuje maksimalnu brzinu od 50 km/h.

Dugoročni razvoj željezničkog prometa Županije, u sklopu dugoročnog razvoja cjelokupnog sustava Hrvatskog željezničkog prometa treba biti usmjeren u nekoliko osnovnih pravaca razvoja, a jedan od njih je izgradnja nove dionice moderne željezničke pruge u dužini od 12,3 km koja bi spojila kolodvore Gradec i Žabno. Izgradnjom nove pruge Gradec - Sv. Ivan Žabno ukinula bi se pruga Križevci - Sv. Ivan Žabno, a što bi smanjilo dužinu pruge Zagreb - Bjelovar za oko 21 km ili vremenski za oko 40 min. vožnje.

Aktivnosti oko pripreme za izgradnju nove pruge Gradec - Sv. Ivan Žabno počele su 1990. godine i neprekidno traju do danas.

I još nisu završene

A ovdje vam je mekana zemljica, nema stijenja i kamenja za minirati, malo jače jaružalo izdubi puteve kakve voliš i kuda želiš.

Područje Bjelovarsko-bilogorske županije svojim položajem između šireg Panonskog prostora i metropole Zagreba nudi jednu od mogućnosti njihovog međusobnog povezivanja. Glavni državni prometni pravci teku paralelno sa županijskim prostorom, ali sjeverno (podravski) ili južno (posavski) od njega. Prometni pravac Zagreb-Bjelovar-Đurđevac jedan je od mogućih pravaca povezivanja Zagreba i Panonskog prostora. Od 1990. do 1996. godine na ovom prometnom pravcu intenzitet prometa se udvostručio, te je 1996. godine sa PGDP-om od 6258 vozila/dan bio peti najopterećeniji cestovni koridor. Prema prosječnom scenariju prognoziranja PGDP-a u 2010. godini ovaj koridor bio bi na sedmom mjestu sa 12.390 vozila/dan, a posebno njegova dionica Vrbovec-Đurđevac sa 13.284 vozila/dan. Važnost pravca pokazala se naročito tijekom Domovinskog rata kada je čitav promet za Slavoniju s autoputa preusmjeren na njega. I pored tog povoljnog prometnog položaja može se reći da je područje Županije prometno izolirano, što je vidljivo iz činjenice da niti jedna suvremenija prometnica ne prolazi njome.


Što bi to nama značilo? Nama, kojih ima oko 130.000 duša, na području cijele županije?

Paaaa, recimo, oni koji idu na posao u Zg - treba li uopće napominjati. Očito je.

Oni koji se bave bussinessom, znaju što znači prometna povezanost – nemjerljive prednosti. Kapital bi vjerojatno brže dosizao ove, poprilično zaostale, krajeve, više zaposlenih, rast plaća – ma svašta nešto.
Poslovne zone bi (konačno) zaživjele.
Možda bi, konačno, i ovdje bile otkrivene neke ljepote. Pa bi ljudi mogli za svoje nekretnine dobiti koju paru više. Da koju.

E sad dolazimo na ono bitno – ja. I opet ja.
Prodajemo kuću. Koja bi, da je slučajno negdje na obali, ili negdje u zaleđu, vrijedila barem pol milijon eurića. Barem toliko
Eto, ne treba meni toliko. Treba mi realno.
Da nam naprave brzu cestu do Zgba, došli bi mnogi Zagrepčanci ovdje živjet. Vjerujte mi!
Imamo kino, bazen, kazalište, dobre osnovne i srednje škole, nešto visokih škola i veleučilište, relativno miran grad. Za odgoj djece odlične vrtiće, vannastavne aktivnosti i više nego obilno, novi srednjoškolski centar, uskoro zatvorene bazene, klizalište, malonogometni turnir, dječja igrališta, shoping centre, bolnicu, privatne liječnike i stomatologe, jahačke klubove – ma svašta, kažem vam.
I prilično malen promet. S kraja na kraj grada stižeš autom za 10 minuta. Bicklom za dvadeset. Pješice za sat vremena.

Samo da nam je do Zagreba za nekih pol sata. Sve bi procvalo.

No, u Vladi nema niti jednog ministra iz ove ovdje sredine. Nema. I koliko god naši lobirali za pare iz državnog proračuna, pare stižu na kapaljku.

Koprivnica uvjetuje da se za svaki km ceste koja se napravi prema Bj, napravi i km prema Koprivnici. A oni imaju Polančeca. Kakav god da je, onakav ko iz epruvete, al je tamo.

A nas, laganini, bodu u mozak. I na ovaj način. Već godinama..

A ja bi samo da prodam kuću, dobro, za poštene pare.

Ima li zainteresiranih???

U povjerenju, na cesti se radi. Kažu da će biti gotova do 2010. godine. Eto, to mogu ponuditi ko ganaranciju...


Post je objavljen 01.07.2007. u 19:27 sati.