Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lonelystars727

MATURALAC...=)

by:Deya..Ey...ljudeki..ima kai novoga?ja imam jako puno za reči..nažalost naš maturalac je gotov,ali bilo je nezaboravno i super..pa počnimo..krenuli smo u 4:30..na putu je bilo vruće ali odlično..usput smo išli u Šibenik,u hotel smo došli oko 4 h..i odma smo saznali da moramo biti 9 cura u sobu..ye,ye..prvo smo bile v bedu,..ali posle bi nam bilio žal da smo bile po 3 ili 4 u sobi..u sobi smo bile:Betty,Lela,Zvjerozubčić,Ivana,Sany,AnyaKika,Kim i ja nas 9..soba 303..koja mi jakooo fali..a posebno moje cure..inače smo se budile u 7,jer je u 8 bil doručak..oko pol 9 smo išli na plažu..u pol 1 ili 1 je bil ručak,a od 1 pa do 4 smo meli slobodno,nači u 4 smo pak išli na plažu..i poslle plaže večera..a onda SPREMANJE ZA GRAD I DISCO..upoznale smo dečke s Poturna..Sany,Anya,Kika,Ifkica i ja smo si našle nekše..bili su zgodni..Betty si je zadnji dan našla nekoga...ah..glupi rastanci..inače ja sam se jako plakala dok smo došli doma,a i celo vreme na putu..a jedina koju sam vidla kai je bila kak ja je bila Kimmy..ona se isto jakooo plakala..moram vam ispričati jednu večer,..ovak..Sany,Taya,Lela i ja smo najduže ostale budne..i onda smo vam mi-PAMETNE..išle doli na prvi kat,a mi smo bile na trečem..mazat s kremom i budit dečke s Poturna..i 100 put smo išle gore-dole i smejale se..bilo je baš fun..i super mi je bilo dok smo Taya i ja Ivanu saku večer mazale s kremom,pastom i maskarom..i onda se ona meni osvetila..užas i to na plaži..jako sam se zbližila s Sanelom i Anjom i baš su mi super..i naaravno da budemo si tak i ostele sve curke iz sobe 303..jako volim sve girls iz te sobe..i stvarno nebrem bez njih,.. jako mi fali Anja s svojim forama..i Bettyn ples..Tajanin smjeh..Ivanino urlanje..Kimino pjevanje pjesme "Ante",..Kikino slikanje i zajebancije..Sanelino buđenje rano u jutro..i Lelin i moj izlazak s dečkima i sa štiklicama..ah..hey..ljepotice moja prijateljice,gdje su naši snovi ostali..hey sve smo mi kao ptice selice..ah na tu pjesmo smo se jeako plakele..i tak naš maturalac je gotov,finito,the end..moremo sam čekati drugi maturalac koji nam je De-De obečala u 8 razredu..idem ve ja,a vi mi uživajte u praznicima..i još očem dodati da sam vidla jednoga jakoooooooo zgodnoga mađara..koji je pil nestia s žutim čepom..heh..slike bom dela dok dobim..pozzzek i kisssek..wavewavewave

JEDNA JEKO COLL PJESMICA-a napisale su je cure iz najbolje i najluđe sobe 303..
Mini,mini,minii valić
Lepo te ljulja
Luftic te žulja..
Zima,Leto,Vruće,Hladno
Ljullja te maksimalno
oooooooooooooooooooo

Image Hosting at ImageHosting.com

Shot at 2007-06-30

Post je objavljen 30.06.2007. u 21:40 sati.