Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/missbrightside

MAKARSKA-JELSA-BOL

U petak mi je moja vrla Barićka rekla da ide s razredon na izlet na Brač i Hvar i pitala me oću li ić...ma kontan tribalo bi pokušat nagovorit moje da me puste jer smo imali neke druge planove.Al nebi škodilo da mi guzica vidi puta.I tako san ih jučer popodne pripilala a šta će jadni od mene.Čula san da ide i moja najdraža Mia-aj još bolje.Malo mi je bilo glupo šta upadamo u 2.c ka izvanzemaljci a još će s njima bit razrednica i prof. Pavlinović...al dobro,ajde...

U 8 uri smo s Mitinim brodom punim mladih asistenata (POZZ Mati!!!wave) krenili,izlet smo platili 100 kn zahvaljujući Mari i njenim vezama i vezicama.Apsolutno ničega mi na brodu nije falilo,pili smo koliko smo tili a u ponudi su bili kava,rakija,crno vino,cola i fanta.U početku smo se bojali da će okrenit na kišu al je ubrzo došlo sunce pa smo se krenili svi skupa premazivat pustin kremama i ujima (nije pomoga ni faktor 26,crvena san ka rak).

Oko 11 ipo brod je doša na Hvar i sta u uvali da poidemo ručak.Lokarde su bile za prste polizat šta se može vidit doli na slikama,ribica prije i posli tretmana u Ivane...ma naila san se pošteno.
Stali smo u Jelsi na Hvaru (e Mia...sad znamo di je Jelsa smijeh)...lipo misto,reka bi Mito (a njemu je inače svako misto di smo došli bilo,citiram ˝lipo˝ i ˝prije svega turističko˝)...a po pitanju Jelse,nije falija,stali smo do dućana kupit sve šta nan triba,a šta mi je trobalo,nebi sada o tome,malo u neki park slikavat se sa stablima i kipovima od nekih pajdaša za koje uopće neznamo ko su.Hvar me stvarno oduševija,a tek kad san čula kako u mistu pričaju onin njihovin naglaskon,odma san se legđende od čovika-Gege.FOR JE NAMI MILA MAJKA...smokin

Slidija je po mom mišljenju najbolji dio puta---od Hvara do Brača.Pavlinovićka je prva počela plesat pa smo se pomalo svi dizali na stolice i udrili tulumarit.Koja milina...a vitar ti u kosi,ti nasrid mora i zabavljaš se prvoklasno s preludin ljudima thumbup...puštali su nan onu debilnu grčku pismu,YMCA (yeeeeeeaaaaa...uspila san ekipu naučit kako se pleše na to...umirali smo za vrime gay himne),Rivers of Babylon,Life is life,Večeras je naša fešta.A hit dana je definitivno bila Stavrosova NEMOJ SE UDAVATi...jedan stari Čeh se napija i uživija pa me je jadnu sta vuć za noge da plešen s njim,al ja žilava žena pa je odusta i krenia na našu vrlu Miu koja iz samilosti se nije imala snage borit s debilon pa je krenila pokazivat umijeće...sve je zabilježeno na slici a slika govori ijadu riči.

Posebno moran istaknit da su muški iz 2.c legende.Boli njih briga,iako možda i ne slušaju takvu muziku pokrenili su se i oni ludirat s nama ženskima,ma ni rič da kažen.Stvarno je bilo super gledat kako su svi opušteni.Svaka čast,ljudovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cool

Došli mi i do Bola...vozili se do Zlatnog rata,a nazad pješke.Prvo smo tribale bit u jednon super uređenon kafiću al kad smo vidile kako su neljubazni,čekale 10 minuta a kafić prazan,samo smo se pokupile ća no...još nejbolje da kretenima šolde ostavljan...Mare,Mia,Barićka,Marina,Paula i ja sile na slaju,one su ile neke kupove s nazivom Sexy (alo...kakve to veze ima s hranon???) a ja pila Energy frape s slajon od jagode,kivija,juiceom i sokon od višanja...PERFECT,baš te podigne njami!!!I tako su one navalile na papicu vulgarnog imena a mare,marina i ja pravac na plažu totalno site.Prvo nan se činilo da je more ka malo friško al smo skontale da je ultra fino.Uskočile mi lipo na jednoj plažici blizu broda i guštale ka prasice...i tu je bio photo session,al je broj slika reduciran zbog različitih razloga zujo.kasnije došle ove žderačice nama,gubile mi tako vrime u zajebanciji i prženju na suncu.

Pošli nazad u 16.15 ...prvi dio puta bia je dosadan... puštali Boba Marleya pa san se tila-ne tila osjećala upušeno.Ugl...malo kasnije nan je prikipilo,ošla Mia uredovat i nagovorila posadu da uslišavaju naše extra muzičke želje...normalno,slidila je Nemoj se udavati...cili brod poludia...stranci nas slikavali ka da smo u nekon tamo go-go klubu dead (kako da ne,mislili smo tražit autorska prava i proviziju) al jbg,nije uspilo...onda Svi pjevaju ja ne čujem.Oša Lelas do Mite zamolit ga pismu za Pavlinovićku i Anelu...pogađajte naslov...DABOGDA TE VODA ODNIJELA....koji car yes!!!a žena pukla od smija,mislin da je meni takva razrednica,pusti te ona brate mili da radiš šta oćeš...razumi ona da nismo mi normalni.Prolazili nasuprot makarske plaže (la plaž Makarska,vilaž Makarska-za informaciju) i taman opet bila YMCA,svi se ufurali u ples...a babe u moru počele đuskat...ono je tribalo vidit,samo san gledala kako će koa potonit doli niz škrape...došli u luku i skakali po stolovima na brodu,ljudi s rive masovno slikavali...tako je i nama bilo...biće 10. sešn tudej...

2. c se okupia ispri broda,a Mia i ja ih pikčrirale...ma ima da ispadne vrhunski,jerbo smo nas dvi u rangu Lupina...

Evo da zaključim s propovidi...

Stvarno nan je bilo zabavno i sigurno bi žalila da nisan išla...
pa se ovin puten želin zahvaliti Mari koja je sve organizirala,
Gordanu koji je uredova da se cijena spusti i,
naravno, cilon 2. C
wavewavewave!!!!

riba prije

riba posli

Post je objavljen 16.06.2007. u 21:04 sati.