Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vilenjak

Marketing

Bestseleri u nas

Znao sam da se knjige u Hrvatskoj slabo prodaju, ali sam halucinirao da bar 50 naslova godišnje 'ode' u značajnijoj tiraži.
Nisam bio u pravu.
Kako piše na Bestseleru, već nakon dvadesete najprodavanije knjige ulazimo u zonu knjiga koje je, kako kaže Bane, teško i pokloniti.
Evo slavne Top liste:

Top 20 najprodavanijih domaćih naslova u posljednje 2 i pol godine:

01. Osmi povjerenik (Renato Baretić) 6990
02. Pravi se da ovo nisi vidio (Hrvoje Šalković) 1869
03. Pričaj mi o njoj (Renato Baretić) 1563
04. Drugi poljubac Gite Danon (Miljenko Jergović) 1435
05. Ples s mladom (Davor Špišić) 1252
06. Alamut (Vladimir Bartol) 923
07. Soliter Titanic (Almir Alić) 804
08. Pristajanje (Slobodan Novak) 803
09. Potkovani golubovi (Izet Perviz) 780
10. Jel neko vidio djevojčice, kurve, ratne zločince (Emir Imamović Pirke) 778
11. Ruta Tannenbaum (Miljenko Jergović) 751
12. Metastaze (Alen Bović) 668
13. Berlinski ručnik (Dražen Ilinčić) 665
14. Klonovi nastupaju (Davor Domazet - Lošo) 652
15. Elijahova stolica (Igor Štiks) 643
16. Crnci u Firenci (Vedrana Rudan) 588
17. U što se zaljubljujemo (Roman Simić) 584
18. Ništa nas ne smije iznenaditi (Ante Tomić) 565
19. Dobro je, lijepo je (Ivica Prtenjača) 539
20. Rušenje orfičkog hrama - antologija novije hrvatske poezije (Miloš Đurđević) 476

Moje se već poznato mišljenje o blogu i klasičnom izdavaštvu time još radikalizira.

Knjigu se isplati tiskati samo ako je autor(ica) već dovoljno medijski eksponiran(a) i ako se očekuje hit izdanje.

U suprotnom se objava na internetu daleko više isplati. Biće više čitatelja, a zarade ionako nema.

Post je objavljen 13.06.2007. u 13:43 sati.