Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/monofonik

Marketing

Žujin muški zakon br. 1a: žuto naprijed, smeđe otraga.

Već neko vrijeme me 'žulja' primitivna reklamna kampanja Zagrebačke pivovare koja predstavlja muškarce općenito kao mentalno zaostale pripadnike ljudskog roda koji još žive u kamenom dobu.

Iskreno rečeno, zbog te kampanje odnedavno bojkotiram proizvode Zagrebačke pivovare. Na žalost, ne postoji loša reklama - postoji samo reklama. Ali zato postoje loši rezultati prodaje.

Ne kažem da će ZP bankrotirati zato što je popijeno moje tri-četiri Žuje manje, no jednostavno mi se zgadilo potezati u svoja usta tekućinu čija marketinška kampanja propagira neoprane muške stražnjice obućene u gaće po principu 'žuto naprijed, smeđe otraga'.

Jer, asocijativna memorija je gadna stvar pa dobijem dojam da je i piva došla iz istog izvora... A, i da će mi naglo posmeđiti gaće, a dojadilo mi stalno zagledavati...

Vladino Povjerenstvo za praćenje i procjenu provedbe politike ravnopravnosti spolova (koje ime ha ?) se oglasilo priopćenjem u medijima (npr Vecernji) ) što me ugodno iznenadilo, ali u biti samo još više pospješuje efekt reklame.

Bolje bi bilo da su umjesto priopćenja poslali preporučenom poštom ZP neko konkretno rješenje.

Post je objavljen 22.05.2007. u 12:25 sati.