Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/harrypotter9

Marketing

POTTER KAO BRAND

Od Harryja Pottera marketing je napravio brand. Sve je započelo knjigom, a uspješno završilo čarapama, gaćama, metlama i koječim drugim. Međutim, kome će biti zanimljivo čitati posljednji nastavak čarobnjakovih zgoda kad su vješti marketinški stručnjaci o njemu i prije no što je ušao u tiskare otkrili gotovo sve
Image and video hosting by TinyPic
Pod geslom 'Tell the tale, make the sale' ili, TBF-ovski, 'šareni artikl', nestala je magija priče, a zgrnuta je gomila milijuna. Posljednje u nizu je prošlotjedno predstavljanje naslovnice sedmoga nastavka – jedne za djecu, druge za odrasle. Potter će biti tiskan na ekološkom papiru, a već su mjesecima kladioničari sigurni u Harryjevu pogibiju, tako da je upitnim ostalo tek tko će biti taj koji će čarobnjaka stajati glave. Potpuno je jasno da je J. K. Rowling, koja je na počecima predstavljana kao siromašna samohrana majka, od svog kreativnog spisateljskog dara, a uz silnu marketinšku mašineriju, stvorila brand koji je svemu bliži no prvotnoj ideji knjige o malom čarobnjaku. Naposljetku, što je u priči o čarobnjaku ostalo od čarobnoga?

'Po kreativnim djelatnostima ne treba prčkati dublje, treba ponuditi istinu', mišljenja je Helena Bulaja iz naklade Bulaja koja je multimedijalnom obradom 'Priča iz davnine' na više od 40 svjetskih festivala popularizirala rad Ivane Brlić-Mažuranić, ali ni nakon brojnih uspjeha za svoj proizvod neće reći da je hrvatski brand.

'Nijedan marketing ne bi mogao napraviti da od 2000. godine svaki drugi mjesec 'Priče' gostuju na drugom kraju svijeta.' Svjetski uspjeh pripisuje međunarodnoj ekipi od osam timova i energetskom naboju koji su stvorili oko samog projekta, tako da ih je predstavljalo kreativno djelo, a ne od njega stvoren brand. 'Kad bismo mi brendirali I. Brlić-Mažuranić po uzoru na Pottera, ljudi bi se osjećali prisiljenima to kupiti. Ovako oni zaista znaju što žele, a ne da im agresivni marketing nešto nameće', reći će Helena, istovremeno potvrđujući da je sve Pottere dosad kupila svojoj djeci, baš zbog njegove prezentacije u javnosti.

Sorry ljudi sto cesce ne pisem postove i ne komentiram vas ali kao sto znate... treniram rukomet , a sada nema skole pa imamo pripreme i onda uz druge obaveze nema se vremena...pozzz...komentirajte me



Post je objavljen 09.04.2007. u 10:13 sati.