Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/podroom

Marketing

KAKO (pošteno :-) POVEĆATI POSJEĆENOST BLOGA?!

Nakon "punih" godinu dana "bloganja", tek sam sada počeo shvaćati kako se relativno lagano ali uspješno može povećati popularnost i broj posjeta vašem blogu. Znam da to graniči sa egoizmom, ali onaj mali brojač kojeg većina blogova ima mnogim blogerima nažalost predstavlja više nego sami objavljeni postovi . Makar nisam dugo bloger, vrlo jednostavnim metodama sam otkrio neke od najboljih načina kako "povećati" broj posjeta na blogu BEZ da morate slati brojne spamove po ostalim blogovima, zbog kojih ćete najvjerojatnije (ako Darius ili Dream primijete) zaraditi zabranu komentiranja.

Prvi i najdjelotvorniji način su sami postovi. Ako su vam postovi zanimljivog sadržaja, naročito tematike koja se tiče šire publike, zaraditi ćete širu čitanost nego da pišete tradicionalni blog u kojem ćete samo pisati o svojim dnevnim događajima.
Mnogi blogeri pišu upravo takve postove, te se čude što su jedini komentari na njihovim blogovima od njihovih najbližih prijatelja koji su narijetko i sami sudionici tih događaja. Takvi blogovi su "ignorirani" od strane ostatka blogerske populacije upravo iz tog razloga! Koga zanima što ste vi jeli danas, koji dečko vam se sviđa, koji bend upravo slušate? Moram biti brutalno iskren: NIKOGA!
Mnogi novopečeni blogeri misle da pojam BLOG danas znači upravo to, WEB BLOG ili internetski dnevnik. To je daleko od istine.
Gotovo da i ne postoji bloger koji se koristi upravo ovim sredstvom komunikacije kako bi pisao svoji dnevnik. Većina blogova na današnjoj "sceni" postoji sa svrhom amaterskog novinarstva. Tako postoje blogovi poput Gadgeterije koja se bavi novotarijama u svijetu tehnologije, Novac koji se bavi svijetom financijskoga poslovanja ili PinkEye koji služi za prodaju nakita.
Blogovi koji su "podignuti" kao web dnevnici gotovo u pravilu nemaju posjećenost niti dugovječnost ako nemaju određeni "šarm" i kvalitetu koja će tjerati posjetitelje da se vračaju po još! Morate shvatiti da potencijalni čitaoci također imaju svoj život i ne zanimaju ih puko prepričavanje događaja iz vašeg.

Drugi način i ujedno najdjelotvorniji je taj da na svoju stranicu (blog) "instalirate" brojač koji je malo napredniji od onog tradicionalnog. To se zove brojač statistika.
Po mojem iskustvu, postoje dva koja su najbolja Retrostats i Statcounter. Iskreno bi preporučio da u vaš blog uključite oba i uključite ih na dno najdužeg "boxa" na vašem blogu. Na taj način ćete moći pratiti tko, kada i zašto dolazi na vaš blog. Upravo ta osobina je bitna za...

Treći način, koji nije osobito omiljen među blogerima ali ako se izvede na kvalitetan način, može biti iznimno učinkovit. Naime, ako pratite aktivnosti na vašem blogu, saznati ćete stranice sa kojih vaša "publika" najčešće pristupa njemu. Prva stranica sa koje će ljudi pristupati na vaš blog je Blog.hr što je logično, no moći ćete pratiti i sa kojih drugih blogova tj. komentara drugih blogova vam dolaze čitaoci. Ne rijetko će to biti sa blogova na "Cool Listi". Praćenjem statistika ćete vrlo brzo otkriti sa kojih blogova vam dolaze najviše posjetioca. Kada to otkrijete, češće posjećujte te blogove, pratite SVE njihove postove i komentirajte na svaki. NARAVNO, ne spam! Svakom postu "poantu" možete otkriti već u naslovu i prvih par redaka, te ostavite prvih par riječi na tu tematiku.
Također pomaže ako komentirate na vijesti na naslovnoj strani Blog.hr-a.

Četvrti način, za kojeg ne garantiram da će biti od pomoći svakome a zove se CroBlogeri! Ukoliko se nađete na TOP 20 listi, to vam garantira minimum od 30-40 posjeta dnevno, što nije mala brojka! Naći se na toj listi zahtijeva puno tzv. oglašavanja što u prijevodu znači da na svim forumima na kojim sudjelujete napišete mali kod koji ćete dobiti pri registraciji na ovoj stranici. Također. na kraju SVAKOG novog posta uključite taj kod, kao što to ja činim! ;-)

Eto, toliko od mene za sada. Nadam se da sam vam pomogao!



MOLIM VAS DA ODVOJITE SEKUNDU I GLASATE. HVALA!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



Post je objavljen 16.03.2007. u 15:29 sati.