Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoompolitikon

Marketing

Predizborna kampanja u punom je jeku

Upravo sam primio mail u kojem stoji da je ovdje objavljeni tekst 13. ožujka 2007. godine potpisan

imenom Janka Rončevića izvršnog urednika Osijek Newsa zapravo plagijat, te da ga je u biti

napisala Snježana Brzica iz Hrvatskoga bloka, Sporni tekst sam u cijelosti prenio sa nekog weba

ili foruma, ne provjeravajući njegovu autentičnost. Također zbog svoje pogreške ispričavam se g.

Janku Rončeviću, te se nadam da će imati razumijevanja za jednog blogera!


A ovdje ću objaviti i originalni tekst Snježanje Brzice:


OSIJEK NEWS

Predizborna kampanja u punom je jeku

Kampanja je prljava bez obzira što je neki nazivaju „amerikaniziranom“, kaže Snježana Brzica


Iako predizborna kampanja za parlamentarne izbore još nije započela službeno, ona je zapravo u punom jeku, a bolje upućeni analitičari okarakterizirali su je kao najperfidniju do sada, kaže predsjednica osječkog Hrvatskog bloka Snježana Brzica. O tome svjedoči činjenica da uprav u ovim trenucima političke elite žele steći što više pozitivnog publiciteta i kupiti naklonost birač, tvrdi Brzica.

„Radimir je Čačić tako, primjerice, smršavio trideset kilograma, a u javnosti se pojavljuje u naočalama kakve je nosio Roy Orbison, budući da se nedavno podvrgnuo operaciji očiju. O njegovim kilogramima i naočalama izvještavaju svi mediji, no s druge strane, o njegovim istupima u Saboru iz tih istih medija ne možemo saznati ništa. Ništa čudno, jer Čačić se u sabornici pojavljuje rijetko, a kada je i posjeti, uglavnom šuti“.

Publicitet kojim kupuje naklonost birača provodi i premijer Ivo Sanader koji je najavio da će novac od prodaje dionica Plive biti upotrijebljen za povrat duga umirovljenicima, kaže Brzica. „No istovremeno Sanader nikada nije obrazložio zašto je u Veroni privatno pregovarao o općem dobru, kao što nije ni pokazao račune za svoju milijun i pol kuna vrijednu zbirku satova. Jedan od tih satova bio je na njegovoj ruci i kada je u Karlovcu umirovljenici uručio ček od sto kuna, a fotografije njezinog ljubljenja njegove ruke preplavile su medije.“

Jadranka Kosor prijevarom je smijenila Jadranku Cigelj, a istovremeno, dok je afera bila na vrhuncu tri su saborske zastupnice tvrdile da ih se uhodi, snima i ucjenjuje, podsjeća Brzica. „Vrlo se brzo utvrdilo da njihove tvrdnje nisu točne, no to je očito manje bitno, jer one su polučile rezultat, odnosno dobile su željeni publicitet.“

„Kampanja je doista u punom zamahu. Perfidna je i prljava bez obzira na to što se neki tješe i nazivaju je 'amerikaniziranom'. Tješe se i oni koji drže da je 'personalizirana' jer što zapravo birači imaju od toga? Kome koristi nadmetanje aktualnih političkih elita u dokazivanju toj je manje loš i kakve koristi ima hrvatski narod od spoznaje da su glavni takmaci u predizbornom nadmetanju loši?“, pita se Brzica.

Janko Rončević

Post je objavljen 13.03.2007. u 17:51 sati.