Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/012station

Marketing

Posljednji Češki interceptor

Nadahnut našim pripovjestima i doživljajima sa cestovnim interceptorima, prije par dana nam se javio jedan redoviti posjetitelj postaje i čitatelj bloga (podaci poznati redakciji). Bez puno uvoda, odmah je prešao na stvar i ispričao svoje jedinstveno iskustvo sa Čeških prometnica, koje je potkrijepio i sa dokaznim fotografskim materijalom. Na žalost ovo visokotraumatsko iskustvo je na njega ostavilo trajne posljedice u tehničkom smislu. Posljedice koje i danas pokušava ublažiti pronalaskom tajanstvenog cestovnog ratnika...

Date: Mon, 12 Mar 2007 11:11:44 +0100
From: dani.flanker@gmail.com
To: "JET MANGA LTD" jet_manga@yahoo.com
Subject: Posljednji Ceski interceptor!

...Bilo je to pred Novu 2002., negdje oko Ruzina, blizu Praga. Iako se priblizava zeljeznickoj pruzi kojom ima proci superbzi vlak, posljednji ceski interceptor ubacuje u nizu (serijska inacica ovog vozila ima 3, a doradjena 4 brzine), pali se Vodochodyev 14-stupanjski centrifugalni kompresor i uz zaglusujucu buku i skripu guma zaobilazi vozilo ispred sebe. To talijansko smece, koje nazivaju Lamborghini, po pisanju kapitalistickih automobilistickih casopisa proglaseno je najbrzim autom danasnjice te je po karakteristikama ubrzanja cak usporedjivan s lovcem F-15.

Prilikom prometne radnje pretjecanja, savjesni vozac interceptora, vjerojatno tipicni Ceh s ustajalom fudbalerkom koju nije oprao 2 mjeseca, ne krsi i najosnovnija sigurnosna pravila cestovnog prometa te pali lijevi pokazivac smjera (u Ceskoj poznat i kao zmigalo). Mi ne mozemo virovat, iiijjaaaoooo, mislimo da sanjamo, cicamo Staro Brno, prelazimo na domaci toksikant Becherovku...ubrzo i mi zaobilazimo talijanskog burzuja, vidno zbunjenog i znojem oblivenog zalizanka, bit ce nekog Gjusepea.

posljednji Češki interceptor na djelu...

Mi pokusavamo stici interceptora, zavirit mu ispod haube, upoznat pilota, pitat ga gdje i sto toci kao gorivo, uslikat se, napisat clanak... no ubrzo nam postaje jasno kako je to apsolutno nemoguce s nasim strojem koji broji jedva 150KS. Nakon euforicnog trenutka postali smo svjesni da smo gotovo jedini na svijetu koji su vidjeli posljednjeg Češkog interceptora i pritom ga uspjeli uslikati. Na dijelu ceste ostala su dva vijugava traga od guma, sto nas je uputilo na zakljucak kako interceptor nema balansiran trap. Mi smo narednih dana bajsali po Pragu, narednih godina dolazili na zrakoplovne priredbe, u Hrvatskoj ugostili mnoge Cehe, ali interceptora vise nitko nije vidio...




Post je objavljen 16.03.2007. u 15:59 sati.