Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/photopublika

Marketing

Koliko cijenimo tuđi rad?


301

Natrčao sam na newsima dvije potražnje za „izradu“ logotipa. Uz potražnju istaknut je i „budžet“ u jednom primjeru od 1000, a u drugom 1500 kuna. Sada ja kakav jesam pametan, načitan, elokventan, počinjem se sam sa sobom svađati. Dakle jedan prosječni školovani dizajner mora proči relativno dugačak put. Nakon srednje škole preostaje mu studiranje na tri faksa (grafika, likovni, arhitektura), te nakon diplome naći posao u struci, pa se dokazivati, biti uvijek svjež, pronicljiv, lagano agresivan, provokativan, … i onda mu dođe neki kvazi poslovni čovjek s prijedlogom, „eto ti iljadu kuna, pa daj ti meni neki logo iscrtaj“. Kao daje to nešto onako jedan, dva tri… kao da on dođe u dučan uzme kilu jabučica i onda na blagajni veli „eto vama 3 kune, bez obzira kaj one vrijede 6 kuna“.
Često sam se uspio uvjeriti da velika većina ljudi ne zna cijeniti tuđi rad. Jednostavno mislimo da je nečiji tuđi rad, tuđe znanje nevrijedno naspram našeg rada kao takvog. Kao da nemamo poštovanje prema nekom drugom, i nečijim poslom, jer eto ja radim nešto konkretno dok se on eto bavi glupostima.
I za kraj, bila je danas na stojednici emisija o novom pravopisu, i jedna lijepa anegdotica. Objašnjava tip kako je sreo jednog poslovnog čovjeka iz Makarske te se upustili u priču. U jednom trenutku priča dođe i do Keruma. Tada taj poslovni čovjek mrtvo hladno kaže „Znam tog g. Keruma osobno, ali nikako da upoznam onog g. Konzuma.“ …


Post je objavljen 06.02.2007. u 21:18 sati.