Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/bubble3

Marketing

dijeta i mršavljenje

Kao da krećete na put
Kada krećete na dijetu, to je kao da krećete na duži put. Prije svega je dobro napraviti dobar plan ˝putovanja˝, pri čemu je najbitnije prije svega odrediti broj kilograma koji ćete skinuti. Prema tome ćete moći odabrati najbolji oblik dijete i najbolji oblik ˝prijevoza˝do cilja koji ste si zadali.
Pripremite novi ˝raspored događaja˝u svojem hladnjaku i obavijestite ukućane kako želite da se ponašaju jer, htjeli oni ili ne, na ˝put˝ idu zajedno s vama.

Tjelovježba pod obavezno
U svojem dijetnom planu nikako ne biste smjeli previdjeti to da polovinom drugog tjedna vašeg ˝putovanja˝, uvedete tjelovježbu kao obavezni dio dnevnog reda jer su takve dijete mnogo uspješnije. Kretanje će omogućiti organizmu da pokrene rad hormona, koji će vam ˝isposnički˝ život učiniti mnogo lakšim.

Zdrava hrana neka bude vaš izbor
Tijekom mršavljenja svakako vodite računa o hranjivim tvarima presudnim za normalno funkcioniranje organizma. Važno je da ih uzimate u uravnoteženom omjeru. Uravnoteženo znači da biste 15% kalorije trebali dobiti iz proteina, 30% iz masti i 55% iz ugljikohidrata.
Image Hosted by ImageShack.us
Zaboravite izgladnjivanje
Kod mršavljenja nikako ne preskačite obroke i ne izbacujte u potpunosti određene namirnice iz prehrane. Izgladnjivanje će u organizmu pokrenuti nezdrave procese, rezultirati samo trenutačnim gubitkom težine, ali i ravnoteže, energije i koncentracije.

OBLICI DIJETA:

Dijeta za sportaše-prehranom do rezultata
Bez obzira na to jeste li profesionalni sportaš, trenirate li svaki dan ili samo tri puta na tjedan, za bolju kondiciju važna je dobro isplanirana prehrana, bogata svim hranjivim sastojcima.

Vegetarijanska dijeta-i za ljubitelje mesa
Pazite da vegetarijansku dijetu ne bazirate samo na riži i povrću jer to može dovesti do ozbiljnih poremećaja u prehrani, s obzirom na to da tijelo neće dobivati dovoljno hranjivih sastojaka.

Dijeta za zaposlene-planirajte dugoročno
Nedostatak slobodnog vremena ne bi vas smio sprečavati u ostvarenju cilja. Treba izbjegavati pritisak da se nađe vremena jesti, a obroke prilagoditi rasporedu.

Dijete na dijeti-najvažnija je fizička aktivnost
Dijete nipošto ne kažnjavajte i ne nagrađujte hranom. Ono mora naučiti da je hrana tu da služi nama a ne obratno. Dijete motivirajte na aktivnost umjesto da ga mamite obećanim desertom.
Image Hosted by ImageShack.us
Ako želite više znati o oblicima dijete i brzom mršavljenju, kontaktirajte mene(elena)strong>



Post je objavljen 31.01.2007. u 19:51 sati.