Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/silvija4

Moj početak 2007. u Krakowu

Ne bi bila fer prema samoj sebi kada u svom blogu ne bi napisala nešto o putovanju za doček 2007. U biti nisam tamo išla isključivo radi dočeka nego zbog toga što sam htjela vidjeti Krakow a i putovati negdje je meni nešto najbolje na svijetu. Kada se sada sjetim tog putovanja dala bi sve da sam još tamo zbog meni milijun razloga. Ali svemu jednom mora doći kraju i ostaju ona lijepa sjećanja, snimka na kameri i gomila uslikanih slika. Išlo nas je sedam cura. Zabava je počela već u busu do Zagreba. Toliko smo se smijale i smišljali kako ćemo provesti naš «Poljski doček». Svima je u planu bio (naravno) shopping i na internetu smo pronašle sve moguće shopping centre u Krakowu i uputstva kako doći do njih. Kretali smo iz Zagreba navečer u sedam sati. Prvo smo se upoznali sa vodičem i dojam je bio vrlo pozitivan. Vodič ipak ima 24 godine i mlađi je od ostalih koji su vodili druge grupe. Ali šok je nastao kada sam sjela u autobus. zaliven Oko nas sedam naredali su se svi sami parovi. S tugom u srcu promatrala sam skupinu mladih kako korača u autobus do nas i gledala stvar s optimizmom: ipak mi imamo mladog vodiča.thumbup
Ana i ja smo se cijelim putem zezale na svoj račun i mislim da su svi u autobusu znali da smo singl. A i u Poljskoj nas je dočekala prigodna reklama koja je bila na svakom koraku www.single.pl. Prvi dan nam je bilo zakon. Obišli smo neke dijelove Krakowa, hotel nas je oduševio a navečer smo otišle u shopping u obližnji trgovački centar. Zadovoljne smo se vratile u sobu i imale svoj privatni tulum sa šampanjcem zbog kojeg sam se ja probudila u tri ujutro i ostaje misterija što sam radila kada sam izašla iz sobe.yesparty Slijedeći dan smo bili u Aushwitzu, rudniku soli i imali par slobodnih sati za razgledavanje Krakowa.
Navečer izlazak. thumbup Ja sam jedva čekala. Užurbano smo se spremale jer smo u zadnji tren saznale da ovaj drugi autobus vozi u grad pa smo i mi išle s njima (onaj "singl" autobus). Oči su mi se sjajile. Napokon dečki i cure mojeg godišta!!
Izlazak u Krakowu vam je zakon. Kafića ima na svakom koraku i u koji god da uđete mislim da se možete zabaviti a i ima ih za svačiji ukus. Meni je tu večer bilo super zbog mnogo razloga. cerek
Slijedeći dan smo imali ujutro slobodno što smo mi iskoristile da odemo u ogroman trgovački centar. Stvarno je koma velik i sada, gdje god da dođem u shopping, sve mi se čini tako malo. Mislim da smo tamo zaboravile na sve što postoji. Oči su nam se sjajile od sreće a ruke crvenile od svih stvari koje smo nakupovale. Popodne smo obišli židovsku četvrt i onda smo otišli u hotel jer je navečer bio doček. Mi smo prvo bile na trgu i plesale uz ritmove poljskih pjevača od kojih su nas neki asocirali čak i na Dražena Zečića. No, tamo je bilo toliko ljudi i svi su se gurali da smo sa jednog kraja trga završile na drugom. Nisam baš shvaćala kako Poljacima može biti zabavno i smiješno toliko se gurati. Izdvojila bi čovjeka u kolicima i ljude sa malom djecom koja im služe da te bolje gurnu. Novu godinu nisam dočekala kako sam htjela (romantičnokiss) ali... wink Nisam imala ni dojam da je Nova godina (kao što ni inače nemam). Kasnije smo otišle u jedan kafić i tamo smo plesale i imale razne incidente po kojima ćemo pamtiti naš jedinstveni doček. kiss Tu večer nisam spavala. Na povratku u hotel imala sam još nekih svojih privatnih izletakisscerek, pa dok sam legla u svoj krevet došlo je polako i jutro…
Tako je i započela i još jedna Nova godina. Nadam se da nije istina da ono što ti se događa taj prvi dan da će takva biti cijela godina, inače… hm!!! Katastrofa! Ali ne vjerujem ja u ta praznovjerja (sada stvarno lažem) i nadam se nekoj ludoj godini punoj romantike, sreće, novaca, putovanja, smijeha… cerek
E, i pozdrav našoj ekipi iz Koprivnice, nadam se da ćemo se vidjeti ponekad.wave I pozdrav našem vodiču koji je bio fenomenalan!wave I pozdrav svim parovima iz busa koji su trpili naše pjevanje, smijanje i ne spavanje a i svima ostalima koji su nam pozitivno obilježili putovanje. wave Pozdrav mojim prijateljicama s kojima sam išla, volim vas jako puno!!! Jedva čekam novo putovanje!
Slijedeću godinu planiramo ići u parovima.rolleyes Ipak moram otići u rudnik soli i sjesti na onu klupu za zaljubljene. yes
Nova godina, nova ja (od sutra)… naughty

Evo par slikica iz Krakowa:

Post je objavljen 29.01.2007. u 15:13 sati.