Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rktkarizma

Marketing

Otac James Manjackal



Zupa Sv. Kriza - Siget, Trnsko - Vijesti







Molitveni susret i sveta misa
uz oca
Jamesa Manjackala



U nedjelju 09. veljače 2003., u organizaciji nekoliko karizmatskih molitvenih zajednica
iz Zagreba, u crkvi Uzvišenja Sv. Križa u Sigetu upriličen je u krugovima članova karizmatskog
pokreta obnove u Duhu, ali i drugih vjernika željno i napeto očekivan molitveni susret s indijskim
isusovcem, ocem Jamesom Manjackalom, već vrlo dobro poznatim na tlu Hrvatske.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Pred prepunim sakralnim prostorom crkve, ali i svih drugim raspoloživim prostorima u okviru
objekta (župne dvorane, kapele, predvorja pa i prostora izvan crkve za one koji nisu uspjeli
ući) u koji su se od jutarnjih sati slijevali ne samo vjernici s područja zagrebačke nadbiskupije
nego i iz drugih dijelova Hrvatske, pa i drugih država, susret se održao u tri dijela.


Nakon uvodnih uputa fra Smiljana Kožula, koordinatora ukupne
organizacije, neophodnih zbog prisustva tolikog broja ljudi, sve je
prisutne pozdravio i odmah se na početku, s prisutnima, uz pjesmu "Dođi
Duše Presveti", pomolio za prisutnost Duha Svetoga ovome skupu otac
James. Pritom je pozivao prisutne na pjesmu, na molitvu "u jezicima", da
se drže za ruke odnosno da uz pjesmu pljeskaju.



Zatim je prepričao viđenje koje je, kako je rekao, dobio od Gospodina dok se pater Smiljan
neposredno ranije molio nad njim. Vidio je, kaže, kako se nebesa otvaraju i kako se prema
dolje spušta velika košara u kojoj je bila različita hrana, voće, kolači i pića. Zatim je
odjednom vidio oko te košare mnogo anđela i predivnu Gospu, našu Majku Mariju. Ona je posluživala
tu hranu i piće. Kasnije je otvorio Bibliju i Gospodin mu je potvrdio tu poruku davši mu Izaiju
25,6 gdje piše " color=#400000>I Jahve nad Vojskama spremit će svim narodima na ovoj gori gozbu od pretiline,
gozbu od izvrsna vina, od pretiline sočne, od vina staložena.
", a onda mu je Gospodin
progovorio u Ivanu 7,37 "U posljednji, veliki dan blagdana Isus stade
i povika: "Ako je tko žedan, neka dođe k meni! Neka pije
". "Dragi Hrvati", rekao
je, "Isus je ovdje i Majka Marija nas poslužuje s najboljom hranom i najboljim pićem. I ona
je ovdje."




Nakon pjesme "Kao Marija", otac James je opisao svoju vezanost i ljubav za Hrvatsku, o kojoj,
kaže, priča svima na svojim putovanjima, a i održao je niz seminara u Zagrebu i drugim mjestima
u Hrvatskoj.


Zatim je nastavio, kako je sam rekao, tumačeći Lukino evanđelje, 8
poglavlje, redak 43 nadalje (A neka žena koja je
već dvanaest godina bolovala od krvarenja, sve svoje imanje potrošila na
liječnike i nitko je nije mogao izliječiti, (44) priđe odostrag i dotaknu
se skuta njegove haljine i umah joj se zaustavi krvarenje. (45) I reče
Isus: "Tko me se to dotaknu?" Svi se branili, a Petar će: "Učitelju,
mnoštvo te gura i pritišće." (46) A Isus: "Netko me se dotaknuo. Osjetio
sam kako snaga izlazi iz mene." (47) A žena, vidjevši da se ne može kriti,
sva u strahu pristupi i baci se preda nj te pred svim narodom ispripovjedi
zašto ga se dotakla i kako je umah ozdravila. (48) A on joj reče: "Kćeri,
vjera te tvoja spasila. Idi u miru!" (49) Dok je on još govorio, eto
jednog od nadstojnikovih s porukom: "Umrla ti kći, ne muči više Učitelja."
(50) Čuo to Isus pa mu reče: "Ne boj se! Samo vjeruj i ona će se spasiti!"
(51) Uđe u kuću, ali nikomu ne dopusti da s njim uđe osim Petra, Ivana,
Jakova i djetetova oca i majke. (52) A svi plakahu i žalovahu za njom. A
on im reče: "Ne plačite! Nije umrla, nego spava!" (53) No oni mu se
podsmjehivahu znajući da je umrla. (54) On je uhvati za ruku i povika:
"Dijete, ustani!" (55) I povrati joj se duh i umah ustade, a on naredi da
joj dadu jesti. (56) Njezini se roditelji začudiše, a on zapovjedi da
nikome ne reknu što se dogodilo.
)



Radi se o slici žene koja je bila bolesna, prišla Isusu i dobila ozdravljenje. Povezujući
to s Lukom 4,18 (Duh Gospodnji na meni je jer me pomaza! On me posla
blagovjesnikom biti siromasima, proglasiti sužnjima oslobođenje, vid slijepima, na slobodu
pustiti potlačene, (19)proglasiti godinu milosti Gospodnje.
) otac James je objasnio
kako je Isus obilazio, propovijedao Evanđelje i ozdravljao bolesne. Mnogi od ljudi koji su
prilazili Isusu bili su dugo i teško bolesni. U Ivanu 5,5 (Bijaše
ondje neki čovjek koji je trpio od svoje bolesti trideset i osam godina. (6) Kad ga Isus opazi
gdje leži i kada dozna da je već dugo u tome stanju, kaže mu: "Želiš li ozdraviti?" (7) Odgovori
mu bolesnik: "Gospodine, nikoga nemam tko bi me uronio u kupalište kad se voda uzbiba. Dok
ja stignem, drugi već prije mene siđe." (8) Kaže mu Isus: "Ustani, uzmi svoju postelju i hodi!"
(9) Čovjek odmah ozdravi, uzme svoju postelju i prohoda.
) čitamo o uzetom čovjeku
kojega je Isus ozdravio kod Betsaide. Iz tih primjera, kaže otac James, vidi se Isusova suosjećajna
ljubav prema bolesnima, i zato su bolesne dovodili Isusu - upozorava na Mateja 4,23 (I
obilazio je Isus svom Galilejom naučavajući po njihovim sinagogama, propovijedajući Evanđelje
o Kraljevstvu i liječeći svaku bolest i svaku nemoć u narodu. (24) I glas se o njemu pronese
svom Sirijom. I donosili su mu sve koji bolovahu od najrazličitijih bolesti i patnja - opsjednute,
mjesečare, uzete - i on ih ozdravljaše. (25) Za njim je pohrlio silan svijet iz Galileje,
Dekapola, Jeruzalema, Judeje i Transjordanije.
). I - kaže otac James - ako nas
netko pita što je Isus radio, bez straha možemo reći - on je propovijedao i ozdravljao. Isus
se brine o onima koji su bolesni, pa i kada se radi o sasvim malim bolestima - glavobolji,
boli u leđima ili prehladi. I za te najmanje bolesti treba se moliti, kaže otac James, kao
i za mentalno bolesne, lude, uzete, ili za druge bolesti.




"Ja činim samo ono što je Isus činio" - kaže otac James - "jer Isus je uvijek bio okružen
bolesnima, mentalno bolesnima i opsjednutima, a ne velikim i časnim ljudima iz društva. I
kada ljudi kritiziraju ozdravljanja, ja ne mogu shvatiti zašto katolici, kršćani kritiziraju
ozdravljanja. Možda ljudima nije poznato tko je Isus? Isus je utjelovljena Božja ljubav, i
došao je na ovaj svijet da na sebe ponese naše grijehe i naše bolesti. I on je ponio na sebi
sve naše grijehe i bolesti. Proročanstvo Izaija 53,4 (A on je naše
bolesti ponio, naše je boli na se uzeo, dok smo mi držali da ga Bog bije i ponižava.
)
se ispunilo u Isusu. I zato u Prvoj Petrovoj poslanici 2,24 (on koji u tijelu svom grijehe
naše ponese na drvo da umrijevši grijesima pravednosti živimo; on čijom se modricom izliječiste.
)
čitamo kako je Isus na svome tijelu ponio sve naše bolesti kako bismo mi mogli živjeti pravednim
životom.



"Znamo da je Isus bio osoba ispunjena Duhom, i zato kada je okolo ozdravljao, ljudi su bili
ispunjeni Duhom. Čitamo u Mateju, u 12 poglavlju, kada je Isus ozdravio opsjednutoga, ljudi
su kritizirali kako on ozdravlja ljude pod vlašću Sotone, a on je vrlo jasno odgovorio: 'Ja
ozdravljam i oslobađam ljude od vlasti demona po snazi Duha Svetoga'. Vidimo kako se
Isus preko ozdravljanja objavio nama kao Mesija."


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



"Neki ljudi misle kako je doći u crkvu i ispovjediti se dovoljno za spasenje, da je Isus
došao spasiti samo naše duše. Ali što je s našim umom i tijelom? Možemo li odvojiti dušu od
uma i tijela? Kako mogu ljubiti svog Isusa ako su moje tijelo i moj um bolesni? Isus je došao
ozdraviti moju dušu, moj um i moje tijelo i dati mi potpuno zdravlje. U Mateju 11,2 (A
kad Ivan u tamnici doču za djela Kristova, posla svoje učenike (3) da ga upitaju: "Jesi li
ti Onaj koji ima doći ili drugoga da čekamo?" (4) Isus im odgovori: "Pođite i javite Ivanu
što ste čuli i vidjeli: (5) Slijepi progledaju, hromi hode, gubavi se čiste, gluhi čuju, mrtvi
ustaju, siromasima se navješćuje Evanđelje. (6) I blago onom tko se ne sablazni o mene."
)
vidimo kako je sv. Ivan Krstitelj poslao svoje učenike Isusu. Oni su ga pitali 'Jesu li ti
Mesija ili da drugog čekamo?' a znamo da im on nije rekao 'Ja sam Mesija', nego je rekao 'Idite
i recite Ivanu što ja činim: otvaram uši onima koji su gluhi i vraćam vid onima koji su slijepi,
ozdravljam uzete i gubavce i navještam Evanđelje siromasima.' A to je ono što i ovdje vidite.
Ja ozdravljam uzete i gubavce i navještaj Evanđelje siromasima. Isus je dokazivao da je on
Mesija - Spasitelj ozdravljajući. Ozdravljanja su bili znakovi dolaska kravljestva Božjega.
Isus je rekao kada je ozdavljao opsjednute - 'ako izgonim zloduhe pomoću Duha Svetoga, znajte
da dolazi Kraljevstvo Božje'. Da, Kraljevstvo je Božje među nama kada je Isus među nama
u Duhu Svetom. A mi znamo da je Isus Bog. A u Mateju 28,18 je rekao 'Sva vlast na nebu i na
zemlji je meni dana.' A što to znači? Znamo da je cijeli svijet Gospodnji, da Bog kontrolira
cijeli svijet - svakog čovjeka, životinju i biljku Bog je stvorio - a Isus je rekao kako ima
ovlast moć nad svima njima. I On ima ovlast nad našim slabostima i našim bolestima. I kada
se predamo Njegovoj vlasti, Njegova snaga teče u nama." - objašnjavao je otac James.



Nadalje, otac James upozorava na Mk 1,27 (Svi se zaprepastiše te
se zapitkivahu: "Što li je ovo? Nova li i snažna nauka! Pa i samim nečistim dusima zapovijeda,
i pokoravaju mu se."
) kako su se ljudi pitali s kojom vlašću propovijeda i ozdravlja
bolesne. Kada je ozdravljao, ljudi su ga prepoznali kao Boga i mogli su štovati i slaviti
Boga. "Kada mi dođemo Isusu radi ozdravljenja i blagoslova, moramo znati tko je Isus - on
je jedinorođeni sin Božji koji ima svu Božju snagu, i on je Bog koji je Ljubav, suosjećajan
je i brine se čak i za vlasi na našoj glavi. I spreman je slušati naše molitve. Zato mu moramo
ići za sve što nam je potrebno - njemu i nikome drugome. Samo po njemu možemo doći u nebo
Bogu Ocu. Ako smo bili na nekim drugim putovima, okanimo se toga i vratimo se njemu kao našem
jedinom gospodaru i spasitelju. On je na svojem tijelu ponio naše slabosti i naše bolesti.
Ako pogledamo na križ, na raspetog Gospodina, vidimo Isusa i njegovo tijelo - a to tijelo
je vaše i moje tijelo - na tom tijelu poneseni su sve vaše slabosti, baše bolesti i vaši grijesi.
Kada je Isus začet u utrobi svoje Majke Marije, svi smo tada začeti u utrobi Majke Marije
zajedno s Isusom, svi smo bili u Isusovom tijelu i to je veliko otajstvo Utjelovljenja. Zbog
toga je Marija naša Majka - ne samo zato jer je Isus s križa rekao 'Evo vam majke' - Marija
nas je začela i dala nam je život. Aleluja!"


"I zato,
ako je Isus u svom tijelu ponio naše grijehe i naše bolesti, onda k njemu trebamo prići u
vjeri, a ne nekome drugome. Znamo da je ogromna snaga njegove smrti i uskrsnuća, a mnogim
kršćanima to nije poznato." - kaže otac James. "I zato, ako želite oproštenje grijeha, ako
želite ozdravljenje svoga uma ili tijela, ako želite mir i radost, ako želite da vaša djeca
budu ozdravljena, ako želite bogatstvo ili novac, Isus kaže - dođite k meni, ja sam vaš gospodin,
ja sam vaše sve. Zato je već na početku Gospodin rekao 'Dođite k meni ako žeđate.'"


"Mi žudimo i žedni smo mnogih stvari, a Isus nas zove - dođite k meni.
Poznato nam je iz Mateja 11,28 'Dođite k meni svi koji ste izmoreni i
opterećeni i ja ću vas odmoriti.' I vrlo jasno kaže - tko god dođe k meni,
ja nikoga neću odbaciti (Iv 6,37)."



Nakon toga otac James prepričao je susret s muslimanom koji se htio
temeljem citata iz Kur'ana i Biblije raspravljati s njim. "Ne poznajem
dobro Kur'an. Sve što ja imam, to mi je objavljeno po Duhu Svetom"
govori otac James. "U svakom trenutku Duh Sveti mi govori što da kažem i
što da pružim. Tako sam uzeo križ i rekao sam mu: dragi moj Muhamede, na
ovom tijelu vaše su bolesti i grijesi poneseni. Ako čitate povijest,
vidjet ćete da nitko u Kur'anu niti u Bibliji nije ponio na svome tijelu
sve naše bolesti i sve naše grijehe osim Isusa. A on kaže - ako mi dođete,
ja vas nikada neću odbaciti. Muhamed je bolovao od stalnih migrena i imao
je rak ispod ruke. Htio je ozdraviti, ali nije znao kuda da ode. Upitao me
- dođem li Isusu, jeste li sigurni da me stvarno neće odbaciti. Rekao sam
mu: da, siguran sam, neće te odbaciti, vidio sam tisuće i milijune
primjera. Na to je on zaplakao, pogledao križ koji sam držao i rekao:
'Isues, žao mi je, nisam te poznavao. Mislio sam da ti mrziš grešnike, a
ja sam grešnik: bio sam nemoralan, zlostavljao sam mnoge žene, protivno
islamu pio sam alkohol i pušio. Mislio sam da me Alah i Muhamed mrze, da
me nitko ne voli. A sada znam da me ti, Isuse, ljubiš kao grešnika i da me
prihvaćaš. Ti mi sada govoriš da me nikada nećeš odbaciti.' Kleknuo je
pred raspelo i počeo ga ljubiti govoreći 'Isuse, ja te volim.' A ja sam se
molio u duhu za njega. Nakon pet dana molitve s tom grupu, on je svjedoćio
o svom ozdravljenju - ozdravio je od migrene i od raka. Sada on ide među
druge muslimane i govori im da ih Isus nikada neće odbaciti."


"Važno je da shvatite što je dotaklo njegovo srce. Možda među vama ima
ljudi koji su grešnici. Možda žive u grešnom odnosu, možda su depresivni i
tužni, možda se osjećaju odbačenima. Možda mislite da vas ni vaši
roditelji nisu htjeli, ili se osjećate odbačenim od vašeg bračnog druga.
Možda pomišljate i na samoubojstvo. No, dragi moji mladiću i djevojko -
Isus te poziva. On kaže: 'Dođi k meni. Ja ću ti dati oproštenje. Ja ću
ukloniti tvoju depresiju ili tugu. Možda boluješ od side. Ja te nikada
neću odbaciti. Ponio sam sve tvoje grijehe i bolesti na svome tijeli.
Poznajem te po imenu i tvoje je ime urezano u dlan moje ruke."


"Zašto
idete ljudima poput Sai-Babe ili Krišne, zašto se okrećete vračanju ili raznim praznovjerjima
da primite ozdravljenje? Zašto tražite u reikiju ili zen-budizmu mir ili ljubav? Svi ti ljudi
i sve te vaše prakse će vas ostaviti. Ali Isus vas neće ostaviti i koji dođete k njemu
nikada nećete biti gladni. Tako je postupila žena iz Lk 8,43."


"Da bismo došli Isusu, moramo otvoriti srca Božjoj Riječi, a ona dolazi
iz Biblije i iz Crkve. Isus nam govori preko Biblije i preko Crkve. Preko
slušanja Božje Riječi vjera ulazi u nas, a preko vjere prihvaćamo Isusa
kao Boga. A onda prihvaćamo mnoge blagoslove."


"To što ste ovdje u crkvi ne znači da ste došli do Isusa. Doći Isusu
znači obratiti se, promijeniti život. Mi to zovemo pokajanje."



"Poznato nam je da postoji veza između grijeha i bolesti." govori dalje
otac James. "Poznato vam je drugo poglavlje Ivanova evanđelja ( color=#400000>I pošto nakon nekoliko dana opet uđe u Kafarnaum, pročulo se
da je u kući. (2) I skupiše se mnogi te više nije bilo mjesta ni pred
vratima. On im navješćivaše Riječ. (3) I dođu noseći k njemu uzetoga.
Nosila ga četvorica. (4) Budući da ga zbog mnoštva nisu mogli unijeti k
njemu, otkriju krov nad mjestom gdje bijaše Isus. Načinivši otvor, spuste
postelju na kojoj je uzeti ležao. (5) Vidjevši njihovu vjeru, kaže Isus
uzetome: "Sinko! Otpuštaju ti se grijesi." (6) Sjedjeli su ondje neki
pismoznanci koji počeše mudrovati u sebi: (7) "Što to ovaj govori? Huli!
Ta tko može grijehe otpuštati doli Bog jedini?" (8) Isus duhom odmah
proniknu da tako mudruju u sebi, pa će im: "Što to mudrujete u sebi? (9)
Ta što je lakše? Reći uzetomu: 'Otpuštaju ti se grijesi' ili reći:
'Ustani, uzmi svoju postelju i hodi?' (10) Ali da znate: vlastan je Sin
Čovječji na zemlji otpuštati grijehe!" I reče uzetomu: (11) "Tebi
zapovijedam, ustani, uzmi postelju i pođi kući!" (12) I on usta, uze odmah
postelju i iziđe na očigled svima. Svi su zaneseni slavili Boga govoreći:
"Takvo što nikad još ne vidjesmo!"
). Ljudi su donijeli uzetoga
pred Isusa, tražeći fizičko ozdravljenje. Svi su očekivali da će ga Isus
dotaknuti ili nešto reći i ozdraviti. No, Isus ga je pogledao, a pogledati
nekoga znači ljubav. Sigurno su toga čovjeka pogledali mnogi liječnici,
ali niti jedan nije mogao naći uzrok njegove bolesti. Isus svojim očima
vidi uzrok njegove bolesti, a to je bio njegov grijeh. S ovlašću da na
nebu i zemlji oprašta grijehe, rekao je 'Opraštaju ti se tvoji grijesi.'
Židovi su na to rekli - što ovaj govori, mi nismo došli na ispovijed nego
na ozdravljenje.Tako biste i vi da dođete s bolešću k meni, a da vamja
kažem - opraštaju vam se vaši grijesi, vi biste se sigurno ljutili na
mene. Rekli biste mi - položite svoje ruke na mene i molite se. Ja sam
tjelesno bolestan, a nisam došao radi oproštenja grijeha. To se dogodilo i
ondje. No, čovjek je ozdravio, uzeo svoju postelju i otišao kući slaveći
Boga. Zato vam kažem da postoji veza između grijeha i bolesti. Ne kažem da
su svi oni koji su bolesni ujedno i grešnici, niti govorim da ćete, ako
ste u grijehu, oboljeti, ali postoji veza. Izaija 59,1 ( color=#400000>Ne, nije ruka Jahvina prekratka da spasi, niti mu je uho
otvrdlo da ne bi čuo, (2) nego su opačine vaše jaz otvorile između vas i
Boga vašega.
) Nekada dođemo Isusu i molimo za mnoge stvari:
Gospodine, blagoslovi mene, moju djecu, moje unuke, ozdravi moga supruga
ili moju majku. Idete od seminara do seminara i molite oca Jamesa da se
moli za vas, ali nema ozdravljenja. I pitate se jesu li Gospodinove ruke
prekratke, je li Gospodin moj gluh. Ali Gospodin vrlo jasno kaže: ja nisam
gluh, ja čujem vaše glasove. Ali vidim grijehe u vašim srcima, a grijeh je
blokada za ozdravljenje. Da, Gospodin želi izliti mnoge blagoslove na nas,
on nas ozdravlja i blagoslivlja, ali grijeh je zapreka. Zato trebamo doći
Isusu i ukloniti blokadu grijeha."


Zatim je otac James preko primjera jednog čovjeka za kojega je bio
zamoljen da se pomoli za njegovo zdravlje upozorio kako mnogi katolici
dnevno primaju pričest bez da su se ispovijedili. Kaže da su mu poznati i
mnogi ljudi koji u smrtnom grijehu primaju pričest. Upozorio je na 1Kor
11,27 (Stoga, tko god jede kruh ili pije čašu
Gospodnju nedostojno, bit će krivac tijela i krvi Gospodnje.
).
"Isus je došao da nas spasi, ali nesveta pričest može donijeti osudu."


Otac James osvrnuo se i na identitet katolika. "Jeste li slabi u
znanju? Jeste li slabi u zdravlju? Jeste li slabi u molitvi? Jeste li
slabi zbog svojih loših navika kao što su alkohol ili pušenje? Jeste li
slabi u moralnom pogledu? Zatražite Duha Svetoga da se spusti na vas.
Kršćanin ne smije biti slab, on mora biti jak, jer je on hram Božji. U
njemu po Duhu Svetom žive i Otac i Sin. Mi u sebi nosim Sveto trojstvo.
Otac, koji je stvorio cijeli svemir, je u nama. Isus, koji je ozdravljao
bolesne i izgonio zloduhe, je u nama po Duhu Svetom - Ivan 14,20
(U onaj ćete dan spoznati da sam ja u Ocu svom i
vi u meni i ja u vama.
) kaže: kada Duh Sveti dođe, znat ćemo
da smo mi u Ocu i u Isusu. Zato kršćanin uvijek mora biti pobjednik,
snažan. Nikada ne smije reći da je slab. I vi, dragi Hrvati, snažni ste u
Isusu. Postoje napasti, ali vi ste snažniji od svega toga. 1Iv 4,4,
(Vi ste, dječice, od Boga i pobijedili ste ih jer
je moćniji Onaj koji je u vama nego onaj koji je u svijetu.
)
Sa snagom Duha vi se morate oduprijeti napastima, boriti se protiv đavla i
protiv bolesti, i biti jaki u Gospodinu. Kršćanin mora podignuti glavu i
ruke i snažno reći 'Slavimo Gospodina, jer mi smo slavan narod, narod
izabrani, sveti puk, Božji narod i kraljevsko svećenstvo!' 1Pt 2,9
(A vi ste rod izabrani, kraljevsko svećenstvo,
sveti puk, narod stečeni da naviještate silna djela Onoga koji vas iz tame
pozva k divnom svjetlu svojemu; (10) vi, nekoć Ne-narod, a sada Narod
Božji; vi Ne-mili, a sada Mili.
) Morate znati kao kršćani i
katolici tko ste vi. Zato je i Hrvatska velika, jer je katolička
zemlja."



Na kraju
svojega propovijedanja u prvom dijelu otac James je upozorio na ono najvažnije što će se dogoditi
u svetoj misi koja će slijediti: primanje svete pričesti. "A prema Ivanu 6,56 - jedete
li moje tijelo i pije moju krv, ja ću biti u vama i vi u meni. To je trenutak kada vas
Gospodin ozdravlja i oslobađa. Zato uvijek govorim u Hrvatskoj: žurite Isusu, a ne Jamesu.
James može propovijedati, može moliti, ali ne može ozdravljati. Samo Isus, koji je ponio vaše
bolesti, može vas ozdravljati. u Hrvatsku sam došao da prihvatite Isusa kao svoga Boga, i
tada će rijeke žive vode poteći u vas, oprati vas, očistiti vas."


Ovaj je prvi dio završio pjesmom "Come to my heart, o Jesus" ("Dođi u
moje srce, o Isuse").


U drugom je dijelu održana sveta misa. Koncelebriralo je
petnaest prisutnih svećenika, a slavlje je predvodio fra Smiljan.
Sveta je misa bila vrlo svečana i u izvrsnom slavljeničkom duhu, a osobito
je dirljiv bio mir sada već umornih, ali ispunjenih ljudi nakon svete
pričesti, uz krasne Danijeline pjesme.



Kliknite za veću sliku


Nakon svete mise, u trećemu dijelu, otac James predvodio je molitvu za ozdravljenje. Započeo
je s molitvom za oprost cijelog niza grijeha i slabosti, spominjući usamljenost, razne
bolesti, razne dijelove tijela. Uz podignute ruke prisutni su zazivali Isusovo ime u meditativnom
ritmu pjesme. Zatim su ljudi upućeni da polože svoje ruke, ili da zamole osobu pored sebe
da položi svoje ruke na dio tijela koji je bolestan, te je ponovo zazivano Isusovo ime, uz
poticanje potpunog povjerenja u Isusa i njegovu moć ozdravljenja. Nakon jasnih poruka
kako je pogubno okrenuti se "drugim bogovima i sotoni, okultnom i vračanju, reikiju i jogi,
horoskopu, čitanju iz dlana, zen budizmu i svim oblicima new age ozdravljenju, Sai-Babi ili
Krišni" otac James pozivao je Isusa da pogleda na vjeru prisutnih ljudi, da ima sućuti
prema njima, da ih ljubi i ozdravi, da ih ozdravi od svih sila tame. S ovlašću i snagom danom
mu po njegovom svećeništvu, u ime Isusa Krista i sa snagom Predragocjene Isusove krvi, izrekao
je egzorcističku zapovijed svim zlodusima i silama tame da se uklone iz prisutnih. Pozvao
je Isusa da ispuni ljude milošću, ljubavlju i svim blagoslovima po svojoj muci, smrti i uskrsnuću.
Pozvao je Isusa da položi svoje ruke na glave prisutnih, da rijeke žive vode poteku, da pristne
oslobodi grijeha i pobriše njihovu krivnju, da ih oslobodi tuge i depresije, straha i kompleksa,
loših navika, pušenja, drogiranja, opijanja, samozadovoljavanja, navezanosti na pornografiju,
nemoralnog života. Molio je za ispunjenje hrabrošću i novim životom.



Otac James
nakon toga naveo je 123 pojedinačna imena ljudi koji su, prema njegovim viđenjima, ozdravili,
uz 37 ozdravljenih od raka, 79 ozdravljenih od bolesti pluća, 27 ozdravljenih od bolesti bubrega,
71 ozdravljen od bolesti želuca, 47 ozdravljenih od dijabetesa te 29 kojima se poboljšao krvni
tlak. No, prema rukama kasnije podignutim na upit tko od prisutnih vjeruje i tvrdi da je
primilo ozdravljenje, bilo tjelesno ili duhovno, sam je otac James zaključio kako su ga svi
primili.


Potom je, uz pjesmu "Dođi Duše Sveti", otac Manjackal molio Duha Svetog
da prisutnima podari karizme (darove) molitve, razlikovanja duhova,
ozdravljanja, propovijedanja, darivanja Isusa drugima, da budu primjerni
kršćani, da budu dobri svjedoci, da ljube Gospodina, da vjeruju
u Gospodina, da budu dobar suprug i supruga, dobar otac i majka, da
budu Isusova mladež, da budu dobra djeca Božja. Završio je riječima
"Ovlašću i snagom koja mi je dana, u prisutnosti živoga Isusa, po Duhu
Svetom, ja vas oslobađam od svih vaših problema, ja vas ozdravljam
u umu i tijelom i ispunjavam vas milošću i snagom Duha Svetoga, ja
vas posvećujem Gospodinovom srcu, i sada vas blagoslivljam u ime Oca i
Sina i Duha Svetoga, amen."


Kliknite za veću sliku


Uz ispružene ruke, zazivajući u meditativnoj pjesmi ime Isus, prisutno je mnoštvo zatražilo
blagoslov za svoj dom i ljude u svojim domovima, za mjesto iz kojega dolaze, za domovinu Hrvatsku,
za Hrvate izvan Hrvatske, za susjedne zemlje, za cijelu Europu, za čitav svijet, za mir u
Jeruzalemu, za mir u Iraku, da ne bude rata, blagoslov za sve svećenike i biskupe i za
svetog oca Papu.




Susret je pjesmom popratila glazbena skupina Ruah. Bez obzira na šarolikost repertoara, u
kojemu se našlo i američkih pjesama otpjevanih na engleskom jeziku (koje vjerojatno svuda
prate oca Jamesa na njegovim pohodima), ali i prekrasnih izvornih, kantautorskih hrvatskih
pjesama, smatram da je ova skupina izuzetno doprinijela ukupnom slavlju. U relativno kratkom
razdoblju postojanja skupina je postigla zavidnu kvalitetu izvođenja pjesama, a njihova motivacija
- slavljenje Gospodina - vidljiva je u svakoj otpjevanoj pjesmi.



Procjenjuje se da je susretu prisustvovalo preko 5.000 ljudi. Obzirom da u sakralni prostor
crkve na katu stane tek oko 3.500 ljudi, neposredno pred ovaj događaj instalirano je dodatno
ozvučenje i video prijenos u druge prostore u prizemlju, pa i ispred glavnog ulaza crkve.
Na red i interventne potrebe ljudi pazilo je stotinjak poslužitelja - članova molitvenih skupina,
a cijelo vrijeme bila je prisutna i ekipa Hitne pomoći grada Zagreba kojima zahvaljujemo.



Susret je prenosio i Radio Marija.


Održavanje susreta karizmatskih skupina jednom mjesečno u našoj crkvi odobrili su gvardijan
samostana fra Nedjeljko i župnik fra Josip, a odobrenje za ovaj konkretni susret s ocem Manjackalom
po dopuštenju nadbiskupa Josipa Bozanića potpisao je monsinjor Josip Mrzljak.




Link za post sa svim slikama ...http://www.zupa-svkriz.hr/obavijesti/dogadjaji/manjackal0302.htm






Post je objavljen 27.01.2007. u 07:32 sati.