Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/angelo1

Marketing

Moralno ludilo

Moralno ludilo! Što je sad to? Je li to neka nova bolest (kao što je bilo kravlje ludilo) ili neki novi fenomen? Je li možda neka nova serija ili roman? Tko bi rekao da ta pojava ima veze s politikom. A kako ona i mediji čine 'nokat i meso', juhu iz tog lonca imenovali su Englezi. Ali 'lonac' je kao jama bez dna pa je predviđeno da 'juhe' gladnom narodu bude napretek. Dakle riječ je o 'trakavici', ili 'sapunici' – kako tko voli. Prva epizoda tog bajnog niza krenula je na RTL-u. Prvi gosti novopokrenute emisije bili su sva trojica predsjednika, hrvatski politički vrh – eto to Englezi zovu 'moralno ludilo' (otkriva nam Slaven Letica, reklamirajući u Areni svoju novu knjigu). Naravno, u Hrvatskoj to izaziva čuđenje. Ali Englezi – stari lisci s dugostoljetnom samostalnom i imperijalnom političkom tradicijom – znaju da nije pametno da politički vrh jedne zemlje putuje u istom zrakoplovu (što se tragično obilo o glavu nogometnom Manchesteru). Naši su pak prvi i najodgovorniji političari – tako bi se moglo zaključiti – pristali na kolektivno samoubojstvo u RTL-ovu virtualnom avionu. Zvuči strašno? Zašto je tako? Zato što – prema Letičinim tezama (s kojima se uopće nije teško složiti!) – RTL proizvodi smeće i svojim emisijama zaglupljuje narod! Letica zapravo piše o hrvatskoj suvremenosti. Otkriva da kod nas nema razlike između organiziranog kriminala i tzv. jet-seta, a cijeli je vrijednosni sustav dokraja poremećen (dakle dokrajčen!). I zato je logično, tvrdi SL, da baš RTL ugosti u prvoj emisiji svog prvog političkog talk-showa predsjednika države, Vlade i Sabora – i to prvi put zajedno, što nije dosad uspjelo nijednoj televiziji. Eto, čovjek koji sada u razmišljanju ide dalje može jednostavno pomisliti da je i suverenitet hrvatske države u rukama moćnika RTL-a – stranih i domaćih vlasnika te TV. Jer ONI odlučuju tko će kada u koju emisiju i koju televiziju biti 'priveden'. A narod? Masa je uvijek bila – to su američki medijski moćnici davno 'snimili' – tek obično 'zbunjeno stado pasivnih promatrača'. Opčarani gledatelji sve će olako povjerovati, oni će se lako prepustiti duhovnom kloniranju režiserskih doktora, oni će rado biti tijesto i plastelin, oni će pristati i na stidnu depilaciju i na seks pred kamerama, oni će istodobno pjevati: 'Bit ću sve što hoćeš' i 'Idem tamo gdje je sve po mom!' – uvjereni da su slobodni, nesvjesni da su u kavezu!
Zato nikoga ne trebaju čuditi rezultati istraživanja i komentari o njemu da lagano tonemo u kulturnu katastrofu, jer Hrvati sve manje čitaju i kultura ih sve manje zanima, sve smo neobrazovaniji, nekulturniji i sve bliži zombijima čija je svrha da velikim korporacijama služe samo kao potrošači njihovih proizvoda – koji se nude na RTL-u (u reklamnom bloku od najmanje 10 ubitačnih minuta!) između izabranih dijelova npr. odvratnog Big Brothera. To nije ničija izmišljotina, nego logičan zaključak iz posljednjih podataka Državnog zavoda za statistiku. Ali ne primitivne države Tunguzije – nego europske Republike Hrvatske!! Zato i jesu reklamni spotovi intelektualno složeni tako da lakše dirnu u mentalni sklop onih koji ispisuju i izvikuju parole: 'Hajduk živi vječno!' i 'Volim te mama, al ne više od Dinama!' Čisto – moralno ludilo!



Post je objavljen 18.01.2007. u 00:31 sati.