Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/photopublika

Marketing

rebranding dežele :o)

94

Slovenija je ovih dana u teškoj situaciji. Odjednom imaju otvorena tri „fronta“ koji ih prikazuju u jakom lošem svjetlu ksenofobima, rasizma, netrpeljivosti… Sigurno vam je poznat slučaj one romske obitelji Strojan koja je prognana iz svoje kuće, nakon jednog, blago rečeno, čudnog incidenta s jednim lokalnim stanovnikom. Onda su tu izbrisani koji su išli tražiti pravdu u Brussel, i tamo dobili potporu. Te na kraju Zmago s svojim nastupom u slovenskoj piramidi.
No to nije bit ovog posta. Slovenci su naime, prije par mjeseci krenuli u rebranding svog identiteta. Dugo vremena se jadni pate na svom identitetu. Najviše ih boli što ih se konstantno mijenja ili s Slovačkom, a ponekada i s Slavonijom. Največi udarac im je došao od Busha, ako se to može nazvati udarcem s obzirom na Busha, kada je isti prilikom susreta s Putinom na Bledu izjavio nešto u stilu:“ … eto tu u prekrasnoj Slovačkoj…“.
Prije par godina su isto imali promotivnu kampanju za promociju turizma, koju je vodio ministar Rupel, te je naravno slavno propala kao neprepoznatljiva. Stoga su Slovenci krenuli ozbiljno, raspisali natječaj, oformili stručni žiri, koji je bio baziran na struci, a ne na politiki.
Rezultat je vidljiv ovdje, ovdje
Logo simbolizira plamteće srce koje je stilizirano u obliku Triglava. Meni logo ka logo nije baš nešto, jer na prvi pogled ne kužiš poantu, ali ajde…

No ni to nije poanta, poanta je mladina, kultni slovenski časopis koji je jedan od prvih „otvarao“ naše oči prema demokraciji. Svi koji su ikada imali u rukama mladinu, nisu mogli, ne zapaziti „diareju“ legendarnu karikaturu, koje je opet jedna od prvih otvorena kritizirala sav nesmisao bivše države i politike iste…
Daklem diareja je tu, mene je od srca nasmijala i oslikala svu realnost Slovenije do najmanjeg detalja.

157



Post je objavljen 02.12.2006. u 20:33 sati.