Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ursameister

Marketing

IDENTITET

Počnimo sa Freudom
Majstor je koristio termin ID, zajedno sa terminima EGO, SuperEGO i budna svijest.
Termin ID podrazumijeva atavistički princip, nesvijest rase, skup svih životinjskih nagona, pra-strahova, uglavnom sve ono što ne želite u svome stanu.

Entitet je biće, polje ili skup čimbenika koja, konkretno na čovjeku operira i izvodi određene radnje. Naravno osim grbe na čovjekovim leđima, entitet je nevidljiv. Neki ga zovu tihi šaptač.

ID ENTITET je sustav vrijednosti i svojstava koja ljudsko biće dobije, naslijedi ili jednostavno prihvati i tog trenutka ljudsko biće prestaje funkcionirati. Čovjek nije bitan, bitna je njegova ličnost, njegov Identitet, koja je u stvari duboko zakopana u nesvjest i temelji se skoro isključivo na strahu. Sama činjenica da ljudi to ne primijećuju ili čak i ako vide, kažu "Pa, mislim, pa kako ću ja sad bez to posla/imena/državljanstva/religije/monete/vrste pive...?" - to pokazuje razinu ropstva, kad osoba (person, personality, karakter, ličnost) brani svojeg tamničara, a sve iz opravdanja - onaj drugi je još gori thumbup

Pitanje za 16.000,00 kuna:
Da bi uopće postojali, kao ljudi, napravit ćete slijedeće:

1. Dati otkaz
2. Odreći se državljanstva
3. Odreći se "svoje" religije
4. Ništa od navedenog

Mr. G reče davno : "Ljudi bi rado pomogli svijetu, ali se neće odreći svoje večere!"







Post je objavljen 01.12.2006. u 16:34 sati.