Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/catvulgaris

Klic- Sunce Moje Malo- tiriririp (ma Paklenica..)

to je bila ona neka reklama, koje se opce ne sjecam osim tog.. ne znam otkud mi je to sad doletilo u glavu, niti kakve točno veze ima sa Paklenicom. Al eto.. Naslov je takav.
Već prije kojih tjedan dana, a možda i više počelo se u Željezničarskim krugovima šuškati o tome da bi se baš moglo zaletit malo do Paklenice. Ovaj vikend naime nije bilo škole, pa su si svi veliki instruktori mogli dat malo oduška..Na poslijetku je počela i realizacija šuškanja. Ekipice od po 4 čovjeka su se neovisno jedna o odrugoj dogovarale, da bi naposlijetku svi se međusobno skužili i naravno dogovorili druženje.
Sama činjenica da će nas biti 12 je obećavala dovoljno. Još samo da bure ne bude!

Petak naveče- dogovor kod bile na izlazu iz ZG prema KA- tatek me doveze tamo u dogovoreno vrijeme..Međutim zašto bi sve bilo jednostavno kad se može zakomplicirat?
Zove Orsat i veli da je došlo do nesporazuma u komunikaciji Jelena-Nikola, pa je Nikola tako zaključio da Jelenu treba pokupit doma, a ne na poslu. Tako smo svi skupa napravili jedan lijepi veliki krug kroz cijeli ZG:)
Al dobro, naposlijetku smo konačno bili na putu prema Paklenici..
Stižemo tamo- Jelena, Nikola i ja biramo udobniju varijantu i ostajemo u apartmanu, a Orsat, kao pravi gorštak, bira spilju u parku.
Već putem prema napravila sam kobnu pogrešku (šala naravno) i pitala Orsata ćemo u Mosoraša:) Kao odgovor sam dobila plan sa penjanjem koja 3 smjera u jednom danu, uz produživanje, otpenjavanje i kaj ti ja znam kaj- e kako li sam se samo od srca nasmijala:) Al fakat:)
Stigla je i subota ujutro..

Uspavane ljepotice..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Buđenje špiljskog čovjeka i pravac stijena. Penjali smo dakle u navezima Orsat & ja, te Nikola & Jejena. Smjer prvi- Piksi& Diksi (5a). Zgođušni smjer. Išlo je ok tempom, orsat je našao pametniji izlaz iz smjera od onog koji ljudi navodno inače rabe, te smo ubrzo ja i veliki mentor orsat bili podno Cristine (5b).
Jejena i Nikola su ipak odustali od tog da nas dalje prate te su se spustili na sportske.
Cristina je lepi smer, pogotovo 5b cug (iako je meni bio kak bi se to reklo "konkretan"). Eeee da mi je samo bio fotić na vrhu! More sa jedne strane, a sa druge strane pogled na sniježni Velebit- preeeejakoo!!
Malo chillamo na vrhu i pravac dole. Uf- treba zabraniti te silaze:)No iako O. tvrdi da sam spora, ja mislim da sam pravi mali spidi gonzales:D Sve je to relativno..U svakome slučaju dobra je bila odluka ne ići u treći smjer jer brijem da je velka vjerojatnos da bi zahvaljujući mojoj percepciji brzine ostali u mraku na silazu, ako ne i u samom smjer:)
Jele i ja se kao prave domaćice ranije vraćamo u apartman i kuhamo večeru.
Nakon večere počinje laganini chilanje uz ponešto lošeg vina, whiskey cole i sličnih penjačkih energetskih napitaka. Stiže i pojačanje u obliku preoslalih 8 Željezničaraca..

Ekipa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Kao pravi zdravi narod u neko vrijeme odlazimo i spavat..
Sljedeće jutro- ponešto mamurnih, pokoji potpuno posrnuli, i ostatak hiperaktivnih AOŽovaca..

Dajte nam vitaminaaa!Jutro poslije..

Ponovo u smjerove.
Ponovo penjem sa O. ovaj put Le ginestre (5c-dug od prijašnjeg dana). Dok smo se dovukli podno smjera bilo je iza 11, a dok smo izasli iz njega valjda oko 2. Veeelika hvala Orsatu koji je smanjio prečnicu u pomicanjem štanda u trećem cugu sa 10ak na koja 3m:) Što sve ljudi neće napravit samo da izbjegnu moje cendranje:D
Ponovo spuštanje po nezahvalnom terenu sastavljenom od glonđetina, sipara i naposlijetku prave male đungle trnja i granja. Idući put furam mačetu sa sobom!!
Spustili smo se dole blizu 3 šta je značilo još koja 2h dana šta baš i nije dosta za ništ ispenjat pošteno..
Nikolu i Jelenu smo već našli na sportskima..A plan da J. i ja idemo u Rebro je isto postao mission impossible, do daljnjega..

Ful mi je žal kaj smo se tak bedasto izdogovoarali da nije N. mogo sa O. napast neki konkretni smjer, Nikola sorry!!
I fala nikoli na ustupanju fotki!

Bure nije bilo, sunčeko je grijalo (kolko je to već moguće u studenom)-Sve u svemu još jedan više negu uspješan vikend!

Post je objavljen 06.11.2006. u 17:03 sati.