Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/slobodan

...dašak ljeta...

Prvo malo Dubrovnika, iz 6. mjeseca... nas četvero, produženi vikend, povoljan smještaj, malo Slano, pa Dubrovnik, šetnje, kave, slobodna dalmacija, kud ćeš bolje... evo, ovo je pogled iz birtsa na gradskoj plaži, pod Karantenom, loše za kupanje al za naći bogatu Engleskinju idealno...

A ovo je kafić koji se zove „Cold Drinks With The Most Beautifull View“... prvo smo sjedili i divili se pogledu, pa smo se ispod Hapa i ja malo kupali , pa smo onda pili nikšićke pive i slušali ribarska prigovaranja na stijenama, dok su cure pijuckale gore u birtsu (Cola 25kn otprilike)

A ovo je ono što ne stane u kadar... na samo 30m od nas...vidio sam im face i čuo mjuzu... „Time To Say Goodbye“

Zatim dođe godišnji, 15.7. i mi krenemo na more. U raznim aranžmanima, no s dogovorom da se dvadeset i nekog skupljamo na Murteru, na tradicionalnom momačkom okupljanju. I tako, dan u Zadru, popodne u Biogradu na odbojci sa Slovenkama, noćenje u Stankovcima, a sljedeća dva kod Cakija na Preku. Malo kupanja, malo odbojke, malo roštilja, malo điranja službenim autom po otoku (krenemo tražit plažu u Muline, na sjeveru Ugljana, završimo u Ždrelcu na Pašmanu)... i jedno jutro me oko pet probudi komarac, izgrize me ko konja tako da mi nije bilo druge do ustati, uzet fotić i na terasu snimat panoramu...

A sada malo Murtera...

..mogu reći da smo ovdje provodili većinu popodneva, tamo iza onog broda je naslonjen gol po kojem smo svaki dan nabijali... (opisano u prošlogodišnjem murterskom postu)

...otprilike ovako je to izgledalo... jedan dan sam iz ledene vode izašao vruć, krv je kiptila, 45 minuta sam se tuširao hladnom vodom i nisam se mogao ohladiti... ...kad se toliko pliva da se i u vodi znojiš... onaj u pjeni sam ja...

...ove Podvrške su prekrasne... mali otočić, spojen nasipom s Murterom, stijene, bistro more, prekrasan zalazak sunca...

..to zadnje predvečerje je bilo stvarno predobro za slikat, neka izmaglica od sparine se navukla, tako da sunce nije blještalo, pa je sve dobilo neku finu boju... obično je tako kad odlaziš...

...evo i mene...

...Slanica zadnju večer... prvo smo svi zajedno sa Podvrška otišli na odbojku, odatle nas stjerao čuvar i bura, zatim na ragbi na praznoj Slanici (s curama) dok se nevrijeme pojačavalo, te kad smo svi izašli Pero izvuče litru ipo gemišta, te po još jednu litru i jednu vodu. Svi po malo popijemo, ostali se spreme, a Pero i ja ostanemo još dva sata, dok nismo i zadnju kaplju popili... to mi je baš dobro sjelo, lagani razgovori o prolaznosti, životne mudrosti i prođene situacije, uvijek se tema nađe... a tamo mi je bilo dobro jer smo i noć prije (tj. jutro prije) bili na kupanju, tu na Slanici.

Na Murteru je fora to što uvijek radi ona jedna konoba, mondeni Vinik te nekakav polu-disco Krešimir (+McMurter) i možeš si za svaki dio noći pronaći odgovarajući sadržaj... no konoba je zakon. Gitara svira, vino teče, svi se znaju, nitko te ne pita koliko je sati. U 3-4 te predzadnje noći odemo se odatle okupat na Slanicu, a tamo bar 20-ak ljudi. Vraćamo se sa Slanice u 5, ja spavam hodajući, a ovi još sviraju u konobi... ...a i mi smo tako večer prije... sa nekim Ircem, tj. Norvežaninom, njegovim starcima za koje smo svi zaključili da su swingeri i da nas hoće iskoristit, sa još sto ljudi u konobi i naravno sa lokalnom zvijezdom, pjevačem, sviračem, skladateljem i frontmanom svjetski poznate grupe Popper... pili i pjevali...

Korkyra Negra...

A onda dođe Velika Gospa i još jedan produženi vikend... Korčula... ...nas dvoje sami... Korčula je zaista prekrasna, pogotovo oni nizovi restorana uz more.. sam grad mi je čak bolji od Dubrovnika, kao da ima neku dublju dušu...
...a ovako su izgledale podnevne kave... s tom razlikom što je većinom bilo oblačno, a s ovog Svetog Ilije (vrh Pelješca) se oblak nije skidalo ni kad je bilo najvedrije, kao da ima neki bolesni magnet u sebi...

...u ovom birtsu-slastičarni kod KPK-a kažu da je Korčulanin Marko Polo iz dalekih zemalja dofurao recept za prvi sladoled u Europi... imam vrećicu šećera s tom porukom...

...Pržina... Lumbarda...

.. za vrijeme i poslije kupanja na Pržini, kod Lumbarde... egzotična pješčana plaža koja izgleda kao da je jedna od uvala na Galapagosu... s nešto manje egzotičnom uređenošću i nešto više raznih iguana koje se izležavaju na pijesku...

...ovo ispod je već povratak kući, Korčula - Split na Dubrovniku, jedinom brodu koji stiže na vrijeme... da je 10 minuta kasnio, pobjegao bi nam bus za zg. A na 5h vožnje to je stvarno za čestitati...

Post je objavljen 15.09.2006. u 21:06 sati.