Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

reklamiranje ludila


NEUTAŽIVA ŽEĐ

Oduševila me ova nova reklama za Coca-colu u kojoj momak prilazi automatu, ubacuje novčić, a na to se unutar sprave aktiviraju druge dimenzije paralelnih svjetova, provru najmaštovitije naprave, robotići, čudovišta i bajna bića, te svi zajedno isfabriciraju flašu osvježavajućeg pića. Sjajno! Pa onda onaj orgazmički izraz užitka na momkovu licu dok prinosi ustima plastični grlić! U posljednje vrijeme jedino zbog te reklame i gledam televiziju. Preskačem s programa na program da mi negdje ne promakne.

Jučer navečer, samo za vrijeme "Seinfielda", prikazali su je dvaput. U isto vrijeme, pomoću daljinskog upravljača, uspio sam je vidjeti još u dva navrata. Sve u svemu, četiri puta u pola sata. I tako u jednom danu dvadeset i četiri sata!. Kako flaša sadrži pola litre pića, to znači da momak dnevno popije 24 (sata) X 2 (dvije polovine u jednom satu) X O,5 (litre) = 24 litre "Coca-cole"! On popije dvadeset i četiri litre tekućine na dan! Ni ne jede ni ne spava, ništa drugo, samo pije "Coca-colu"! Opasan ovisnik! Kakvi su mu samo bubrezi, kako mu izgleda jetra? Zamislite su, na primjer, mozak! Sav natopljen i izgrižen Coca-colom…

Što možemo reći o nekome tko popije 24 litre tekućine na dan, osim da je lud skroz na skroz? Možemo li takvom luđaku vjerovati da je dobro ono što nam on preporučuje? Bio bi luđi od luđaka onaj koji mu povjeruje!

Nevjerojatno mi je, i zato ne propuštam niti jednu reklamu, kako se taj momak ne raspukne? Samo čekam kad će se podrignuti i eksplodirati. Tu scenu ne želim propustiti.






Post je objavljen 03.08.2006. u 11:33 sati.