Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/boysdontcry

Marketing

ljubomorci

Ovaj post posvecen je prosvjetljenju sirokih masa. Edukaciji o kremi svih krema. O nama. Metroseksualcima.

Metroseksualnost je mlada riječ, postoji deset godina, ali tek se od 2002. godine proširila u svakodnevnom životu. Sad ju se može naći posvuda, ona je riječ godine, trend kod “emancipiranih” muškaraca. Najveću zaslugu za takvu raširenost imaju mediji, u prvom redu muški časopisi. Sami termin je izmislio Mark Simpson.
U 80-im godinama 20 st. mediji počinju reklamirati određeni tip muškarca koji se brine za svoj izgled, ide u shoppinge i sl., koji ima neke karatkeristike koje se pripisuju ženama. Polako takav tip muškarca prelazi iz reklama u stvarni život i u 90-tim se formira tip muškarca koji je sad poznat kao metroseksualac. Iz početka ta riječ nije bila veoma raširena, ljudi nisu htjeli biti označeni kao ženskasti muškarci, kao skoro homoseksualci. To se promijenilo 2002. kad je Simpson na stranici Salon.com imenovao poznate metroseksualce, Davida Beckhama i Brada Pitta, Dinu B. te Spidermana. Tome je pogodovala činjenica da se tad homoseksualnost u svjesti ljudi ustalila, da su ju ljudi prihvatili i da se mišljenje o homoseksualcima i u medijima i kod ljudi promijenila (naravno da je sve ovo relativno i da je homoseksualnost još uvijek stigmatiziran pojam). Od tad se metroseksualnost sve više spominje, ljudi ju prihvaćaju i metroseksualci se izjašnjavaju kao takvi. Takva učestalost te riječi je kulminirala 2004. godine kad je došlo do njene prezasičenosti i sveprisutnosti u našoj civilizaciji.
Metroseksualac je urbani muškarac sa snažnim osjećajem za estetično i koji troši velike količine novca i vremena za vanjski izgled i svoj životni stil. Riječ je složenica od metro – što je skraćenica sa metropolu, dakle gradsku sredinu, uz koju su vezani moderni muškarci i koja ima veliku modnu ponudu, ponudu kozmetičkih salona, fitness centara, dok – seksualac dolazi od homoseksualac jer ovaj tip muškarca, usprkos svojoj spolnoj orijentaciji utjelovljuje visokorazvijeni osjećaj sa estetično koji se pripisuje za određeni tip gay-muškarca . Sto i nije slucaj ako pogledati slavan homoseksualni par Vijeko-Kiki.
Metroseksualac mora imati lijepo oblikovano i skladno građeno tijelo. To je usko povezano s odjećom jer ta skladnost metroseksualaca se najbolje vidi na tome kako im uska majica paše na tijelo. Uz kozmetičke salone, metroseksualac najviše vremena provodi u teretani. Metroseksualci ne ciljaju na masu i veličinu, nego na skladnost, proporcionalnost.
Ukratko, pre uber.
Uz gore navedene metroseksualce jos su tu i Van Hallen, Evil Kenevil, Voltron, Tinki-vinki, Tarzan, Tom Kruz itd...
Pa tako i hrvatska njeguje jaku metroseksualnu scenu. U Vinkovcima postoji klub metroseksualaca pod imenom "Agroseksualci"* koji ima svoje podruznice i u Osijeku te Zagrebu. Klub je osnovan 31.7.2005. na konferenciji u Bilicama i od tada se bavi kulturnim i humanitarnim radom. Od zapazenijih radova kluba svakako se mogu navesti akcije poput: "Svatko ima pravo na sapun", "Max Mara veceri", "i Vjeko i Kiki su ljudi" te "Vratite nam secer u orbit" . Veliku zapazenost su ostvarile i filmske veceri "Estetika svedske akcije", te dobrotvorni koncerti "Songs for the deaf".
Poznatiji clanovi te udruge koji su ujedno i Hrvatska pa i svjetska elita u metro vodama su Dino B. koji je predsjednik te udruge, zatim Mario, Sule i Smuc, Penava ( predsjednik podruznice u Sibeniku ), Toma (predsjednik podruznice u zg) te pocasni clan Austin "Danger" Powers.
Udruga radi svakog 32. u mjesecu od 12 do podne. Za sve informacije nazovite boj telefona 33-373-528




*Agroseksualac - prepoznaje se po zlatnome lancicu, sponzoruša je obavezan privjesak koji ide uz njegov prenabrijani auto (uglavnom crne ili tamne boje), nosi sa sobom pistolj i zalazi u klubove s narodnom glazbom.



Post je objavljen 22.05.2006. u 01:06 sati.