Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/snoopy

Akumulator

Krasna vijest - dryer je iznenada proradio. Nesto se izgleda natalozilo u usisnom dijelu (sucking thingy, da budemo strucni). Zena se shodno tome smilovala u zadnji cas.

Na momenat sam se ponadao da ce to biti jedna od smirenijih nedjelja. Kisa je padala vec drugi dan. Pas je strateski, skupa sa mackama, mijenjao pozicije za spavanje. Par casa vina, gledanje par filmova... Unwind...
Krenuli smo sa gledanjem "3rd Rock from the Sun". Nakon sto smo ispregledali sve epizode koje smo imali u arhivi, zena se sjeti kako bi bilo zgodno da odem donijeti jos par iz videoteke. Poskocih uz nadu da bih time mogao dobiti jos par pozitivnih brojanja u njenoj crnoj teci.
Odlucih da uzmem njenog Terrana. Silazim dolje i bivam zatecen idilicnim prizorom - gledam kapi kise koje se predivno presijavaju na svjetlosti. I to ne bilo kakvoj - ova je artificijelno napravljena na veoma originalan nacin - duga svjetla na Terranu. Film se vraca unazad.
Pice sa prijateljima u lokalnom restoranu. Idemo sa zeninim autom posto je kisa a moj Sunny je parkiran nize u ulici (zasto? zato sto je jos uvijek nasred naseg drivewaya brdo sodera za terasu pa nema mjesta za oba auta). Par Guinessa poslije i razmocen od kise (da, cijela ekipa osim mene pusi, pa po novim zakonima ne mozemo sjediti unutra), odlucujemo se vratiti doma. Galantno se nudim da budem vozac. Vec je mrak. Palim duga svjetla... A-ha... Flashback se zavrsava...
Uskacem u Terrano, okrecem kljuc. Zvuk Jeremije iz Alana Forda. Okrecem jos jednom. Zvuk Jeremije kome je netko stavio jastuk preko glave.
Ehm. Nema problema, fino cu dovuci Sunnyja, spojiti kablove na akumulatore i pokrenuti stvar. Kak' da ne. Cim sam dosao i rastegnuo kablovinje ustanovio sam da mi fali bar dva metra kabla. Opcija 2 - spustit cu Terrana nize tako da ih mogu parkirati jedan pored drugoga. Ustanovljavam jako brzo da bez motora u pogonu ne funkcionira hidraulika. Ukljucujuci kocnice i volan. Ok, jos uvijek imamo rucnu. Stavljam mjenjac iz parkinga u rikverc, otpustam kocnicu i krecem u spust. Mislim da sam rekao vec prije da je driveway na prilicnoj strmini, tako da uspijevam uloviti zavidnu brzinu. Na svu srecu, kojih desetak metara ize mene je parkiran susjedov auto. Ako rucna ne proradi, bude me zaustavio, ili bar malo smanjio brzinu u ovom famoznom spustu u rikverc. I, vjerovali ili ne, uspio sam se zaustaviti skoro puni metar prije kontakta sa njim.
Dolazi laksi dio - spajam kablove, i, vidi cuda, Terrano pali. Vracam Sunnyja i sav sretan idem u videoteku. Tamo sam pak brzo ustanovio da nemaju DVD-ove koje sam trazio. Nema veze, ajmo doma.
Uskacem u Terrano i palim motor. Zvuk Jeremije nakon par dana provedenih u toplicama. Ok, vrijeme je da zovemo zenu da dode sa Sunnyjem i da ozivimo ovo cudo. Okrecem na cell-u broj od doma. "Hvala sto ste zvali, no vas jadni account nema dovoljno novca da cinite ikakve pozive. Jos jednom hvala". Poruka sa Vodafona. Na svu srecu, imam registriranu kreditnu karticu za top-up. Nakon kojih desetak stiskanja raznih opcija, konacno otkucavam "last 6 digits of your credit card". Odgovor - "nece moci. Broj koji ste ukucali je nevazeci. Odaberite 1 da se vratite u prvi krug pakla." Ah, slatke memorije. Negdje pocetkom ljeta sam izgubio novcanik. Ili sam bar tako mislio. Ispalo je da sam ga zaboravio na camcu. Nasao sam ga dovoljno kasno da u meduvremenu otkazem sve kartice koje sam imao. Naravno, ove registritana kod Vodafone je bila medu tim otkazanim.
U tom casu spazim nekog Japanca koji je bas parkirao do mene. Uspjevam mu objasniti da sam u fazi proucavanja njihovih obicaja, sa naglaskom na harakiri. Otvaramo haubu na njegovom sportskom autu da bi ustanovili kako je vidljiv samo izvod za pozitivni terminal od akumulatora. Negativac se sakrio negdje. Nevjerojatno! Ispada da mu je akumulator totalno nedostupan ispod nekih drugih stvari (thingies, u nasim strucnim krugovima).
Ok, fala, idemo dalje. Uspjeh zaskociti neku tetu sa terencom. Pokrecemo mrcinu. Odlazim doma. Zena je u meduvremenu se uspavala u fotelji.
Par sati poslije budi se i pita jesam li donjeo DVD-ove.
Smjesak...

Post je objavljen 26.03.2006. u 04:04 sati.