Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/trigona

Marketing

Bauljam od 5 ujutro

... što je vrlo čudno za mene jer ja mogu spavati bilo gdje, bilo kada i vrlo dugo. Pomislim kak je ono jučer bio pozdravni snijeg i da to proljeće dolazi. Dođe mi da se molim bogu. Za toplije vrijeme. Valjda je tak i krenulo to s bogovima. Još u pamtivijeku su neandertalci žicali za vrijeme. Neki kišu, ja bih sunce.
Velik postotak ljudi kad ne zna o čemu bi pričali, priča o vremenu (navodno dokazano, pročitala negdje). Sličan postotak ljudi su metoropati. Moja logika. Zaključak: pričamo o vremenu jer nas opterećuje, a ne jer ne znamo o čem bi.
Koja je fora imati zbirku minijaturnih jedrenjaka, pa ih gledati povećalom (vidjela na telki prilog o nekom kolekcionaru)? Boris Novković tvrdi da je "moja štikla" čisti rock 'n' roll. Ok, ono, možda folk nije, ali nisam ni ja mulatkinja.
I još me nešto muči. U vijestima nikad ne iznose omjere / odnose. N je zahtjeva za civilno služenje vojske. Daj mi jebeno recite koliki je ukupan broj onih koji trebaju u vojsku da shvatim važnost vijesti. Isto kao i s n podijeljenih državljanstava državljanima trećih država. Koliko ukupno hrvatskih državljana postoji da ja znam jel bitno to o čem se priča?!

Post je objavljen 17.03.2006. u 10:23 sati.