Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/katra

Marketing

NAPOMENA: Čitajte od prvog posta - od "kako je došlo do toga" jer se inače priča čini besmislenim

Uskoro ću stavit sliku mašine, samo nek prestane kiša da je mogu slikat normalno...

nego da nastavim priču...


Nakon prvog servisa (negdje 3.1 ili 4.1.2006.)

Dakle nova godina je bila užas, slavio sam je na korzu, dakle užas (Riječani i ljudi s periferije kojima je Rijeka pojam za grad znat će koliko je to loše -> slavit novu na korzu. Po kiši.

Dakle prvi servis - Toni auspuh - novi auspuh (tada sam naučio da cijev od auspuha ima nosače i to njih 4) - 650 kn (vrlo korektno platila gospođa koja me razbila), odmah nakon toga kod električara da mi popravi popravi ovo sranje da se ne gasi svaki čas - popravljena razvodna kapa, nove svijećice i očišćeni neki kablovi), 250 kn. Tada sam naučio da ovi prije navedeni pojmovi uopće postoje ispod haube (iste one haube koja se zatvara iz 15. pokušaja)

Sad to svima izgleda ono, išao kod mehaničara i gotovo. Yea wright. Pogledajte datum. Mehaničari su na brdima u okolici Rijeke. Himalaje. Sve zaleđeno, snijeg, led, ćelave gume, auspuh razbijen, kad dodaš malo gasa moraš sa ramenima pokrivat uši da ne oglušiš, nejveći izazov je bio proć kroz tunel na zaobilaznici s tim, da sjedim na dvokrilcu iz II. sv. rata manje bi se čulo. Trebao sam tada ić na neki asupuh db drag... pehar bi mi dodijelili još kad bi dolazio prema njima...

Drugi val servisa

Mehaničar za renoe (polu-restaurator) - zamijenjen klinasti remen, ventili, kočnice, zategnuta ručna, popravljen čok. Kad sam došao po auto pao sam u nesvjest... kao da je drugi auto, bolje vuče (možda pojam "vuče" nije baš prikladan, nemogu nać riječ koja zamijenjuje "malo manje užasno spor"). Mislim i dalje je sakat ali naspram onog šta je bilo... čudo.

Problemi poslije servisa - taj klinasti remen je počeo tako škripit, nesnosno, strašiš ljude na ulici, sebi pogoršavam stanje bubnjića koji je bio ozljeđen tijekom voženj bez auspuha...). Naknadno, sad nedavno, frend automehaničar (D.K.) je zategnuo alternator (to je nešto šta puni akumulator, na njega se jednim krajem veže taj remen koji škripi). Dva dana nakon tog pokvario se alternator pa smo ga morali mijenjat. Ma tko bi rekao...

Treći val servisa

Gume. Nove. Uniroyal (to je kao neka dobra marka za kišu). Umjesto standardih R13 uzeo sam veće R14 i tad je počelo sranje - prednje gume grebu po limu! Mislim, i prije su malo grebale, ali ovo je baš strašno. Tad sam otkrio da je bivši vlasnik, koji je lopov, imao s njim sudar za kojeg nam nije rekao pa je napred sve poremećeno. Uglavnom, gume grebu, zvuk kao da kidaš lim, doslovno strašiš ljude na ulici (isprika studenticama filozofskog faksa koje su imale infarkt kad sam pored njih skrenuo na pješačkom, skočile su 5 metera u zrak kad je zaškripalo).

Limar - popravio branik, bravice i ispilio pol blatobrana, nekih nosača, vilica i šta ja znam čega sve ne, da gume više nebi grebale (rezale lim)... Sad su otišli amortizeri pa opet desna prednja straši suvozača... (pozdrav D.J.)

Centriranje trapa - osoba koja tamo radi 15 minuta mi je objašnjavala da je auto u banani, da su prednje gume nepopravljivo razroke, dok sam se ja pokušavao suzdržati od smijeha dok sam kraičkom oka gledao MM-a kako umire od smijeha dok ovaj govori kako mi je auto jadan...

Na veliko moje razočaranje, nakon stavljanja halogenih h4 žarulja, svjetla se nisu baš popravila. Kratka i dalje svijetle do metar i pol, duga svjetle sam od 30-40 metara (osvjetle samo znakove, cesta ostane u mraku). A šta sam očekivao od te žuti krug svjetla tehnologije.

Na veliko moje iznenađenje (!), katra je- --- -- prošla tehnički -- - -- -. Svjetla su vam malo preniska - kaže kontrolor, ma super, dignut ću ih ja. Dobro, sve je uredu... Skupa s tehničkim i osiguranjem - 2900 kn.





Post je objavljen 16.02.2006. u 18:10 sati.