Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/zutaminuta

Marketing

Sumrak medija

Karikature Muhameda, moglo bi se reći jako nesmiješne karikature Muhameda izazvale su nemire u većini islamskih zemalja. No da li je situacija takva upravo zbog tih karikatura? Naravno da nije.

Jutros... ili jučer ujutru (ne mogu se sad sjetiti) spremam se na posao i gledam EuroNews. Prva vijest... nemiri, paljenje Danske ambasade, zastave... isl. Druga vijest... Prijedlog američkog budžeta za 2007 godinu, u kojem su srezana sredstva za obrazovenje, zadravstvo te program zdravstvene zaštite za siromašne, stare i nemoćne, da bi odbrana mogla dobiti više para. Obrazloženje gospodina Rumsfelda... teroristi bla, bla... sigurnost naših građana bla, bla... No-comment razjareni muslimani sa anti-sve-i-svašta transparentima, gnjev u očima... uzvikuju Allahuekber. No ta snimka nije iz Pakistana, Indonezije... nego, ni imanje ni više, sa Novog Zelanda.

Be afraid, be very afraid.

Be the first to know!

Koliko mediji mogu odmoći u kriznim situacijama bila sam i sama svjedok. Rat u BiH bio je školski primjer. Za ovu trenutnu "krizu u svijetu" krivim medije... Jedne danske novine napravile su grešku, a mediji širom svijeta od toga su napravili ekskluzivnu vijest... koja se razvija i traje već danima. Rezultat toga je gnjev islamskih zemalja prema zapadu, a sa druge strane sijanje straha u zapadnim zemljama.

Šta može biti rezultat svega ovoga? Gubitak života, jad i čemer.

Ko će profitirati od njihovog jada i čemera? Medijske kuće. Novine se bolje prodaju, gledanost je veća. Drugi red profitera su političari i vođe naroda. I "jednoj i drugoj strani" ovakva situacija odgovara. Cilj opravdava sredstvo... a i ciljevi i sredstva se razlikuju. I sve to na štetu onih koji se nađu u sredini.


Post je objavljen 07.02.2006. u 15:44 sati.