BOMBASTIČNI ulazak Ferrarija u 2006. godinu. Budući model 599 GTP je više od atraktivnog dvosjeda. Prije svega to je Ferrari, a potom možemo reći kako je u njega ugrađen najsnažniji serijski V12 motor. Posljednji novitet iz Maranella koncentrira posljednja Ferrarijeva dostignuća u svakom smislu. Nasljednik modela 550/575 Maranello po odijelo je skočio do Pininfarine, dok je mehanika razvijena na osnovi beskompromisnog Enza
Iako će performanse ostati tajna sve do premijere na ženevskom auto-salonu, najviše priča vrtit će se upravo o toj tematici. 5.999 V12 sa 620 KS pri 7.600 o/min u kombinaciji s aluminijskom karoserijom i šasijom daju omjer mase i snage od 2,6 kg/KS - osjetno bolje od konkurencije. Dovoljno da nam da povoda maštati o mogućnosti ovog jedinstvenog automobila. Pogon naravno ostaje stražnji, a rasprava nema niti oko mjenjača. On je šest-stupanjski i jedan od najboljih koje novac može kupiti. Dizajn, idealan miks elegancije i sportske agresivnosti upotpunjuje priču o V12 klasicima među kojima su 250 GT, 275 GTB i 365 GTB4. 599 GTB, ukoliko ga neki paparazzi prije ne "ulovi", moći će se vidjeti već koncem veljače na ženevskom salonu čija će nesumnjivo biti najveća zvijezda.
Post je objavljen 15.01.2006. u 19:49 sati.