Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anarhijaweekly

Marketing

HRVATSKI CARITAS IMA MEDIJSKU KAMPANJU POPUT TELEKOMA

Trebalo bi pozbrajati sve oglase Hrvatskog Caritasa koji su ovih dana izašli u Jutarnjem listu i ostalim dnevnim novinama da bi se točno izračunalo koliko je milijuna kuna ovih dana Caritas ulupao u medijsku kampanju. Nitko neće zamjeriti dobročiniteljima, no jasno je kao dan da je ovo kampanja za vraćanje povjerenja u Caritas nakon katastrofalnih događanja pod bivšom ravnateljicom te ustanove, Jelenom Brajšom. Ulupan je velik novac i u internet stranice, tv-oglase i radio stanice, ne bi li bilo bolje da promoviraju akciju besplatno, po crkvama i na ulicama, a da višak novca rasporede pučkim kuhinjama. Ovakovo razbacivanje nije vidio ni stari ni novi zavjet...

Post je objavljen 20.12.2005. u 18:35 sati.