1. 2
yogas citta-vrtti-nirodhah
Yoga je u obustavljenosti
obrta (misli) u svijesti
1. 3
tada drastuh svarupe'vasthanam
upravo u tom stanju razaznava
se priroda forme postojanja (bivanja)
1. 4
vrtti sarupyam itaratra
inace se desava poistovjecivanje
sa obrtima vlastite svijesti
1. 5
vrttayah pancatayyah klista klistah
obrta ima pet vrsta, neki su ometajuci na
putu samoprepoznavanja a neki to nisu
1. 6
pramana viparyaya vikalpa-nidra-smrtayah
pet ometajucih obrta;
racionalizacija
zabluda
uzivljavanje u mastanja
spavanje
sjecanje
1. 7
pratyaksa-anuman-agamah pramnani
izvori istinskih spoznaja su;
direktno poimanje
logicno zakljucivanje
tradicionalni tekstovi
tradicionalna predanja
1. 8
viparyayo mithya-jnanam
atad rupa-pratistham
zabluda je pogrešno saznanje
koje proizlazi iz formi
utisaka i iskustava
1. 9
sabda-jnana nupati
vastu-sunyo vikalpah
uzivljavanje u mastanja proizlazi kao rezultat
verbalnog saznanja,
a kojem nedostaje
realna potpora
1.10
abhava pratyaya alambana vrttirnidra
spavanje je obrt svijesti koji se nalazi
u stanju poticajne odsutnosti
1. 11
anubhuta visaya sampramosah smrtih
nenapustanje onog sto je vec iskušeno
vodi u stanje "sjecanja", sto oznacava
'neprekidno ponavljanja istih iskustava'
1. 12
abhyasa vairagyabhyam tan nirodhah
vjezbanje i duhovna procišcenost vode ka umjerenosti
[navedeno u 1.2]
...
Post je objavljen 10.11.2005. u 13:00 sati.