Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/didarogo

Marketing

magičke škole

kako sam nekim najavio evo priče o mogućem Hogwartsu. Kažem mogućem jer nije sve što se tamo posiuje toliko nemoguće kao što izgleda, a nije ni da sve to ne postoji, a naravno, isto tako, ima mnogo toga što je izmišljeno, pretjerano i nemoguće. Tako se može reći da ono što postoji su svakako tajni redovi čarobnjaka i čarobnica koji se radije nazivaju magičarima i magičarkama ili u nekim sustavima tragačima/icama, odnosno ratnicima/icama. Razlog tome je velika razlika između magike i čarobnjaštva. TOčnije rečeno magika posjeduje svoju definicju i to je:

znanost i umjetnost uzrokovanja promjena u skladu s VOljom

A ćarobnjaštvo to je ono što između ostalog nazivaju "crnom magijom", odnosno to su promjene koje se izazivaju na kratke staze i bez rpavoga znanja, tako da obično nastradaju na kraju svi koji su u takav proces bili uključeni.
no vratimo se na Hogwarts. ovako sam ja to zamislio, dakle školovanje bi trajalo sedam godina, a prvi razred bi se upisivao s 13 godina, do tada bi se slušalo normalne školske predmete jer tek s 13 godina po mom mišljenju su ljudi dovoljno zreli da se poduhvate magičkoga školovanja. ovako bi izgledali predmeti na prvoj godini:
grčki
latinski
astrologija
glazbeni
likovni
tjelesni
osnove ceremonijalne magike
yoga
osnove sexualnosti
povijest magike i civilizacije
izborni predmet(i)
iste predmete bih ostavio i za drugu godinu školovanja. Svi ovi predmeti su bitni za izobrazbu pravoga magičara. Klasični jezici osim što razvijaju određenu vrstu inteligencije, potrebni su i zbog toga što se u magiki često uporabljuju, a magičar za razliku od crnog čarobnjaka zna što govori kad zaklinje, pjeva, proklinje i slično, osim toga znanje tih jezika potrebno je zbog onoga što će se učiti kasnije. evo pregleda predmeta za treću i četvrtu godinu, donosno razred:
grčki
latinski
astrologija
osnove kabale
osnove alkemije
tragačka učenja
magički rituali
yoga
osnove seksualnosti
povijest magike i civilizacije
izborni predmet

Kao što vidite dvije godine nisu dovoljne za grčki i latinski, a pogotovo ne za astrologiju kojom svaki magičar mora vladati savršeno, no zato je završeno s glazbenim, likovnim i tjelesnim. Njihova je funkcija da se otrkiju talenti kod magičara i dadu osnove za rad na nekom od tih polja na kojem se onda on ili ona mogu samostalno razvijati uz povremene konzultacije s profesorom.
Zato se počinje s poučavanjem u kabali i alkemiji, kao i sa prvim krugom totlečkih znanja - tragačkim umijećima, osnovi snalaženja ratnika u svijetu običnih ljudi, bezjaka, luđaka, vulgarnih spodoba i kako ih se sve ne nazvilje.Osnove ceremonijalne magike su preerasle u magičke rituale, odnosno sa sastavnih elemenata se prešlo na sklapanje smišljenoga procesa.
Naravno da će i ovdje najveće promjene nastupiti u petom razredu:
kontrola snova
magička struktura Univerzuma
astrologija
kabala
alkemija
traganje
ritualna magika
yoga
seksualna magika
astralni radovi
izbotni predmet.

Izborni predmeti su jako važni jer bi oni bili sasvim individualni zato ih nisam posebno navodio. Možemo spomenuti čisto da to mogu biti razni drugi stari i strani jezici poput arapskog, hebrejskog, kineskog, zatim šah, matematika, logika, levitacija, gemtrija, lov i ribolov, alpinizam, ples, radiestezija, borilačke vještine, kulinarstvo ili što je već kome važno za nadopunu njegovoga obrazovanja.
Evo, mislim da sam obvjavio jedan konstruktivni post.

Post je objavljen 29.06.2005. u 16:18 sati.