Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/medin

Marketing

Veliki povratak cepelina

Image Hosted by ImageShack.us
Nesreća cepelina Hindenburg 1937. godine označila je kraj putovanja zračnim brodovima. Nepunih 70 godina kasnije zračne lađe bi se mogle ponovo podići među oblake.
Možda ćemo biti ponovo svjedoci doba zračnih brodova, ali ovaj put oni neće nostiti bogate putnike preko oceana, već će služiti kao spojne točke bežičnih mreža, piše Mreža.
Tvrtka GlobalTel Communications najozbiljnije razmatra isplativost gradnje 75 metara dugačkog zračnog broda bez posade koji bi lebdio na visini 15-20 km i nosio opremu za spajanje mobilnog telefona, fiksne bežične telefonske mreže, pagera, HDTV-a (televizija visoke razlučivosti) pa i drugih, korisnički definiranih telekomunikacija.
Stratelit, kako ovu vrstu letjelica naziva GlobalTel, pokrivao bi površinu oko 30 km2. Prve računice pokazuju isplativost ove ideje. Naime, satelit sličnih značajki stoji 250 - 300 milijuna dolara uz oko 40 milijuna dolara godišnje za održavanje. S druge strane, stratelit stoji samo 3 - 4 milijuna dolara uz još desetinu tog iznosa godišnje za održavanje.
GlobalTel intenzivno traži strateškog partnera i dozvolu Savezne agencije za civilno zrakoplovstvo, najavljujući prototip letjelice već ove godine. Američka vojska već koristi balonske bazne postaje za umrežavanje na taktičkoj razini.




Post je objavljen 26.06.2005. u 11:34 sati.