Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/hal

Marketing

Mind Twister (73): Kampanja

[Google Cached]
Dakle, danas sam razmišljao o ljudskoj tromosti. Možda naslov izaziva asocijaciju na predsjedničke izbore. Ali nije to... Sad već stvara asocijaciju na jeftin marketinški trik koji treba privući čitatelje nečim što nije. Ali nije ni to...

Kako sam pronašao na Majci Mreži (a jezičari će me ispraviti ako griješim) riječ kampanja dolazi od latinskog campus što znači polje, a u kasnijem latinskom se pojavljuje kao campania – otvoreno polje, bojno polje.
Rječnik tumači kampanju kao pokretanje određene operacije radi postizanja određenog cilja.

I to je to. Kampanja dakle nije ustrajan u dugotrajan rad na nečemu već je bljesak energije u kojem često prilično stvari ne funkcionira jer daje mnogo manje mogućnosti i odvija se u stalnom vremenskom tjesnacu. Ipak s kampanjom se može početi ako ona ne postane navika i praksa.

Zato jer smo tromi.

Kad imamo dovoljno vremena nema osjećaja užurbanosti, sve se stigne, sve se odgađa, sve će 'kao' doći na svoje mjesto. Ne možemo puno pomoći kad su nam vijuge po defaultu naštelane baš tako.

Najčešće u vremenskim tjesnacima na površinu isplivaju i one sitnice koje su bile u dubini. Tada je problema dvostruko više a ciljevi se gube u tom mnoštvu i smanjenoj vidljivosti. Biranjem pogrešnog smjera nepovratno odlazimo tamo kamo možda nismo željeli jer prostora za manevre je sve manje.

Jer smo i ranije bili tromi. Odbili smo prihvatiti da vrijeme ima istu brzinu samo što se nama nije tako činilo.

I onda se ponašamo kampanjski. Sve radimo zadnji čas. To nam daje dobar razlog da mislimo kako je život zapravo brz. Ništa se ne stigne napraviti.

Tada vadimo tajno oružje – univerzalno opravdanje za nešto što nije napravljeno, a zove se eh-sad-je-već-kasno.

Ovo do sada je bilo samo ponavljanje. Jeste li se pronašli u tome? Jeste li i sami takvi? Sviđa li vam se ako ste takvi? Ako niste...

Vrijeme je da počnete s nečim i da nešto promijenite. To je jedna od mogućnosti koju svatko ima. Druga je mogućnost poznata od ranije: eh-sad-je-već-kasno!

Kako je vrijeme izbora, prikladno se u današnjicu uklapa ponavljanje po ne znam koji put izrečene fraze: Napravite svoj izbor!

Rezultati su trenutni. Možete sebi pokloniti glas i pobijediti sa 100% ili možete izgubiti. Za uspjeh vam je potreban samo jedan glas koji će podržati vaš vlastiti program, a taj glas je vaš. Dajte sebi povjerenje. Ako vam je po volji i ja ću glasati za svaki od vaših programa kojim želite poboljšati sebe. Tako pobjeđujete sa 200%.
No ja sam u vašem životu samo dijaspora, i ni dira me baš puno tko će upravljati vašim životom.

Svojim izborom za upravitelja svog života vi ste već sad tamo gdje želite biti. Već ste u Europi i nikog ne trebate čekati, već ste ako baš želite i na Mjesecu, već ste uspješni i već imate ono o čemu ste sanjali. Svaka ideja prvo počinje kao zamisao. Ostalo su samo formalnosti i administracija. Potrebno je određeno vrijeme za pokretanje stvari iz mjesta. Tu se troši najviše energije.

Potrebno je za sebe odraditi samo tu jednu jedinu kampanju, prestati biti trom i raditi na svom životu svakodnevno. Odlučiti o tome. Točno je da naš život prolazi na neki način s nama ili bez nas. Nije li tako?
Zato svoje vještine čovjeka gradimo na najbolji način i neprekidno. Ne zaboravimo da smo prema sebi uvijek za nijansu gori nego što smo prema drugima. Potrebno je usmjerenje. Kažu da je smjer najdjelotvornije ispravljati tako da se gleda naprijed, onamo kamo se ide.

Želim vam da razmislite o tome, napišite svoj program, otvorite svoje biralište, i zaokružite na listiću svoj broj.
Ostatak svijeta vaši su neutralni promatrači.


Post je objavljen 01.02.2005. u 08:56 sati.