Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/hrnews

Marketing

HRT sapunica - "Villa Pantovčak"

Izbori za predsjednika RH konačno su došli do finala - dvoje kandidata Stjepan Mesić i Jadranka Kosor otišli su u drugi krug, a ostatak šarlatanske ekipe veseljaka poražen napušta pozornicu. Neki od njih se i dalje ne mire sa gubitkom novaca no to je politika i s njom puno dobivaš, ali jednako tako puno i gubiš. Proučavajući ove izbore, uredništvo HRNews bloga je pronašlo nekoliko velikih medijskih propusta sa strane HRT-a u emisiji o izborima. HRT je ponovno pristrano pratio izbore uz veliki skandal dodjeljivanja paštete Predsjedniku od strane novinarke Munižabe, što je apsolutno besmisleno, neprofesionalno i nedopustivo za jednu javnu ustanovu. Pritisak komercijalnog smeća koji nam se prodaje kao vrhunski sadržaj i infantilni programi sa potpuno neprofesionalnim novinarima rezultat je djelovanja ravnatelja Mirka Galića. Njemu je potpuno jasno kako će uskoro morati poćet pakirati kofere i potražiti neke novo utočište, a za sada je najpouzdaniji zaštitnik predsjednik Mesić. Cilj je jasan - ravnatelj HRT-a, Galić, pokušava preko Predsjednika izboriti diplomatsko mjesto i na taj način zaključiti svoju bogatu karijeru prepunu suspektnih avantura. Potpuna nekompetentnost i arogancija Mirka Galića u današnjim izbornim emisijama došla je do vrhunca kroz naredbu o protežiranju Mesića i podršci u obliku naručenih, Mesiću sklonih rezultalta, dolazi i do objave istih prije zakonom dopuštenoga roka. Nakon svega toga pojavljuje se i poklonjena pašteta. Galić je definitivno izgubio sve kriterije pristojnog ponašanja. Najgore u svemu je činjenica što će za ovakvu blamažu odgovarati samo novinarka koja je inače poznata da izvršava ono što joj se naredi, a njeni naredbodavci se nalaze u programskoj upravi i u uredu ravnatelja HRT-a no oni će po starom partijskom običaju ostati nekažnjeni. Dakle propusti su amaterski i vidljivi već iz daljine te sigurno nisu pomogli njihovom favoritu pa se postavlja pitanje isplativosti ovakvog blamiranja i degradiranja ugleda javne ustanove HRT-a.

HRNews blog, uredništvo



Post je objavljen 04.01.2005. u 20:23 sati.