Joj, pa o svemu, naravno!

subota, 01.11.2008.

Aghhh...

Joj, moj život je tako dosadan! Neznam koji mi je ovo već blog! Ipak se možda varam, mislim da blog uvijek ipak prekinnem zato što mi se drugima neda komentirati jer stalno komentiram s bloga http://zivotinjsk0carstv0.blog.hr/

A kajćete! Jednostavno nemogu nonstop komentirati... Dobro pretjerujem! Netreba mi hrpa komentara! To nije moj cilj! Moj cilj je upoznati što više blogera. Dobro LAŽEM! nisam odlučna.Ne, ipak nelažem.Ne tražim da mi ostavljate hrpu komentara jer ja stvarno neću moć vračati komentare u isto vrijeme s oba bloga.

E imam još vam nešto za reći.Jako, jako, jako mi nedostaje moj blog maleni peseki! Neznam što da radim, više ga nitko ne posjećuje i neda mi se pisati o psima crycrycrycrycrycrycry

Pozdrav do idučeg posta!

crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrywavewavewavewavewavewave
dogs princess Pictures, Images and Photos

- 22:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #