Lutka od voska... - ~...AnĐeOsGrEšKoM...~ - Blog.hr
14.02.2010.

Lutka od voska...

Ponovno isti scenarij..Opet sve u krug...
Znate onu priču o voštanoj lutki? Ne, neznate
jer upravo je piše jedna lutka od voska...
Pa njena priča ide ovako....
7. travnja 1993,. godine na svijet je
došla jedna živahna djevojčica...
malo duže crne kovrčave kosice...
Bila je jako veselo i vedro dijete...
Ali, već od samog rođenja bila je drugačija...
Njen pogled, bio je već tada sanjarski...
Kako je počela odrastati počela je graditi
svoju osobnost što se nije sviđalo ljudima oko nje
stoga su djevojčicu na prevaru polili vrelim voskom...
Sve dok je vosak topao imali su priliku
oblikovati je kako su htjeli...
Svatko ju je pokušao oblikovati onako
kako je njemu odgovaralo...
Mjenjali su joj šminku, odjeću, pokrete...
ali nikako nisu uspjevali maknuti taj sanjarski
pogled njenih očiju...
Vukli su poluživo tijelo okolo za sobom
i radili od lutke što su htjeli....
No vosak se sve više hladio
i znali su da je ostalo još malo vremena
za njihove igre...
svatko je vukao svoj kraj...
svatko je pokušao biti dominantan...
sve dok nije postalo previše ruku
na njoj...sve dok se vosak nije previše ohladio...
lutka je pala na tlo i rasula se u tisuću komadića...
Prvo su svi oko nje gledali u čudu.
Ali ubrzo su digli glave i otišli od nje..
Što su sada mogli od nje...?
Ništa, sve što je ostalo su
krhotine, krhotine voska...
ipak, naišle su dvije slatke lutkice
koje je također životna
oluja lomila na sve strane.
NIsu imale dovoljno snage da bi
ponovno spojile lutku
ali, pokupile su krhotine voska
i stavile ih u dvije malene kutijice...
Svaka je uzela jednu kutijicu
i stavila je na neko posebno mjesto
ondje su odlučile sačuvati slomljenu
lutku sve dok ne naiđe
netko kome je dovoljno stalo
da bi sastavio slomljenu lutku...
Ali nešto nisu znale..
Lutka je ostavila 12 pisama
za svaki mjesec po jedno pismo..
U tim pismima pisala je dvijema
prijateljicama..dvijema lutkicama...
svaki mjesec će ovdje objaviti pismo
posvećeno njima...u znak zahvale...u znak ljubavi
i prijateljstva...
Sve se promijenilo od
onoga dana kada se slomila
lutka od voska... sve, osim
jedne stvari... Njen sanjarski pogled
još uvijek prati one koje voli...
Oni ga čuvaju u svome srcu...
I osjećaju je..osjećaju kako sanjarski
gleda u daljinu čekajući njeno vrijeme...
Zli ljudi koji su je pokušali oblikovati
nisu uspjeli ukloniti taj poseban dio nje..
On će zauvijek gorijeti
u srcima onih koji je vole...


22:48 , Komentiraj { 8 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Malo Glazbe...

Tko je princezica izgubljenih stvari...?
Blog anonimne solerice....


TKO SAM JA?
SAVRŠENO NESAVRŠENA,
GRIJEŠNA I NEVINA,
PANDORINA KUTIJA MANA I VRLINA,
MALA A TAKO VELIKA,
VELIKA A TAKO MALA.
JA SAM SVE,A OPET SAMO ČOVJEK.

Image Hosted by ImageShack.us

<3 frendove i frendice <3
<3 Jednog klošara <3
<3 Čokoladuuu <3
<3 Pisati sve što osjećam <3
<3 čitati <3
<3 iskrene i osjećajne ljude <3
<3 hip-hop <3

Image Hosted by ImageShack.us


* Sebe *
* Andreu *
Mislite da sam mlada da mrzim... Znam jednostavno,
dogodilo se...




Image Hosted by ImageShack.us


moja micaa <3<3
Još jedno moje najdraže...suza na dlanu <3
Moja Lily.. ;)
Moj mawli zeko...=)
Ovo je fkt jedno happy place... =)



...~SaMa~...
Još se porežem na tvoje dodire od stakla
nikada se ja iz tvog srca nisam makla
i još branim te a znam da istina je tanka
ja nisam živa od kad tvoja me je ruka dotakla...
Samo vjetar ledeni
sa mnom hoda kao ti
on bez cilja, ja bez sna
idemo nikuda....

Ne znam sto sad da radim sa sobom
nosim neizbrisiv trag
nikad vise tvoj sapat na uhu
otvaram prozor zagusljiv je zrak...

Gledam sat sreca kasni,opet,opet i opet,
Kad jednom padnes kazu da ces pasti opet,opet i opet.
Ja ne umem,kad nemam s kim i nemam gde odavde,
Ja ne umem jer plasim se da sutra sama padnem.

Noc je kriva za sve
Sve nase poraze
I neka u mraku tuga ostane
Noc je kriva za sve
Nek tako ostane.....

Kad me sretneš nemoj me prepoznati
Srušit ćeš mi krinku, svi će saznati
Neće više biti važni razlozi
Kad vide da bol su probudili.....

"Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila"

Mnogo fraza, mnogo snova u njenoj glavi.
I ništa od želje da se za život bori....

Kad me sretneš nemoj mi se smiješiti
Znat će da sam i ja znala griješiti
Neće biti važno je li žao
Kada te sruše
Vole vidjet' da si pao...

Reci mi da li si to na sniženju
jer je potražnja bila premala
hajde zajebi tu priču
nego ispravi kičmu
pa makar se ne prodala

Zar si mu zaboravila reć
da te on ne pali od prvog dana
i da ste zajedno samo da ne ostaneš sama.

Ziwjet ću i bez tebe, bejbe, bejbe, ne brini.
Pa nisi ti na owom swijetu noćas jedini.
Sredit ću se kao nikad, bit će ti žao ipak...

Idi od mene, noćas pamtim samo pobjede.
Zar stvarno mislio si da past ću zbog tebe?
Netko me noćas prati, a ti si biwši shwati...

Muškarac je loš,zao i proklet. Ako te prevari,prevarit će te opet.
On laže i priča da te voli,ostavi te brzo ,još brže preboli.
Ne zavisi od njega,ne vjeruj mu ništa,naučen je da laže još od vrtića.
Igraj njegovu igru,zamku mu postavi ZAVEDI,ISKORISTI I ONDA OSTAVI!!!!!

Poslije svakog pada- ustajem, nikad- ne odustajem, jača postajem, do kraja ostajem...
jer ne mogu mi ništa porazi,ne mogu ni takve kuje kao ti :)

°°°Ne radi mi ono što nikada ne bi poželio ja da uradim tebi..
od najgore gora da budem bih znala, nikad ti dužna ne bih ostala°°°

Budi hrabra, okreni leđa, budi pobjednik bez medalje, budi kučka,
stisni zube i reci-idem dalje...

MISLIO SI DA ĆU BITI LAKA KAO MNOGE ŽENE.. I BOLJI SU POKUŠALI,
SLAB SI IGRAČ TI ZA MENE...
ZAR NE VIDIŠ DA MI SMETAŠ, ZAŠTO MALO NE PROŠETAŠ...

Žene su moćne i kad' su bespomoćne...za utjehu- lake, za OSVETU opake..

Bolje KUČKA s ponosom,nego JADNICA bez ponosa. . .

Pričaš kako sam zlobna,nafurana i laka,vjeruj mi doći će ti glave kad-tad riječ svaka...
Dokazat ću ti sama koliko vrijedim,kada staneš mi na crtu,neću da te štedim...

Poraz se liječi pobjedom, a tuga osvetom...

ZAPAMTI..Tražit ćeš ti mene opet. Sad IDI tako je najbolje-za mene,za oboje..
kreni..nemoj mi glumiti heroja,zadnja suza nek' je moja! LAŽI DA SVE SI GLUMIO,
idi,nisi me zaslužio,neka te svaki sljedeći dodiri zabole,za sve što meni nisi pružio.Ima ljudi,
ima dana da mene liječe od tih rana..samo idi,nemoj da ti bude žao...,
znam da ti je sad svejedno,AL' VRATIT ĆU TI JEDNOM..

Ljudima si najzanimljiviji ako ti se događa nešto loše, tada vole sve da ispituju i da se naslađuju,
a kada si postigao uspjeh-brzo mijenjaju temu...

Mogu da me mrze samo neka nastave,kad se rodi ljubomora,tad i mržnja nastane,mogu samo da me mrze zato što sam bolja,
ali nikad neće moći reći da sam drolja,ja sam navikla na tako ružne priče,znam tako jadnih ljudi bilo je i bit će..

Čovjeka ne čini čovjekom ono što kaže ,nego ono što prešuti...

[.Dodirni me sasvim slučajno.. poljubi me filmski nestvarno..
ii najljepše kad je prestanii.. 0krenii se ii nestanii.]


credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon