< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on/off

Opis bloga

Princeza i ja

Ono što želimo, volimo, što nas nasmijava, raduje.....boli i rastužuje......

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mesothelioma Settlements
Mesothelioma Settlements Counter


Naš mail
princez@hi.t-com.hr


Oni od kojih primam i kojima s radošću dajem.....

Oni koje volim....., izuzetno cijenim....!
Izabrani.... samo za dušu....!
Nikoga neću opisivati... jer bi mi za svakog ponaosob trebao novi post....., ni redosljed nije bitan...., svi su mi podjednako bitni.....!!





Silent
Dio mene
Deleted
Micha
Susjeda
Maja
Dodir
Vanilla
Šempjarije

Credits

picture taken from: Artfan.net
picture designd by: Summer skies

Kako ja NJU volim.....

petak,13.04.2007.

volim ju plavo kao najljepše nebo iznad mirnog mora.....
volim ju nježno kao blagi povjetarac u suton dana....
volim ju lako... kao što lako odleti latica sa maslačka...
volim ju neopisivo kao što se ni ljubav ne može opisati....
volim ju tako da bi joj sve dala...
volim ju toplo, kao što je topla zraka sunca....
volim njene...male nogice i njihov miris...., svaki prstić i svaki noktić na njima...,
volim njenu malu guzu, malu da mi u dlan stane...
volim njeno nježno tijelo....i njegov miris...,
volim njene plave oke i njihov širok pogled...,
volim njene pune usne i usta koja krase,
volim njen osmjeh..., a tako se puno smije....,
volim njen glas.... i njegov zvuk kada me zove...
volim i njeno glumatanje ..., a šta ću....wink???
volim kada ja ona mama, a ja njena "jubav"....!!!
volim njene priče iz jaslica i njeno oduševljenje malim stvarima...
volim kada trči tako jer se to riječima opisati ne može...., njen svaki korak je poziv na padanje...yes!!!
Volim kada pjeva....i kada pleše....
volim što sve zna....,
volim što je uvijek glavna... i prava faca...:)))
volim što je puna ljubavi i što na ulici vuće svako dijete za ruku da se igra sa njom....
volim što mi skoći u zagrljaj kada dođem po nju u jaslice i zagrli me tako čvrsto da mogu osjetiti otkucaje malog srca....,
volim kada zajedno gledamo crtiće i kada onda točno zna kako se koji lik zove....,
volim ju i kada vrišti..., a to radi kao opetna diva....yes,
volim ju i kada me naljuti... jer se to ne događa često...!!!
volim i kada nađem jogurta na zavjesi i kruha i kobase ispod stola.... kada ručka ima na rukavima i ostalim dijelovima odjeće....wink
volim ju i kada joj moram upaliti "svjeklo" da uzme igračku iz sobe...,
i kada uđe u frižider pa vrnda po njemu....,
volim ju što zna da od puno čokolade boli stomak..., ali od malo ne....wink!
volim njenu mekanu kosicu i način na koji ju zabacuje....(u najmanju ruku kao filmska diva...:))),
volim što spava sa kacigom za bicikl.... to mi je baš simpa....!!
volim što je najmaznija maza na svijetu i najveća maza u skupini....kiss


.... mogla bi ovako do sutra....wave


volim što ju volim i moje srce je veliko i toplo zbog te ljubavi.....



- 11:58 - :))))) (17) - :((((( #

<< Arhiva >>