The beginning of the end

subota, 02.09.2006.

I FOUND YOU



Tražim te u svitanju zore,
tražim te dok plivam kroz more,
tražim te u mrklom mraku...
i nađem te u kutu svoje sobe.
Bio si tu cijeli moj život
samo što ja nisam znala...
svi oni čudni noćni zvukovi...
to ih ti radiš!
Plašio si me!
Znam da nisi htio,
znam da me jedino ti voliš
i da ti je stalo do mene...
u tvojoj blizini osjećam strast..
neku neopisivo lijepu i ugodnu strast...
Možda je to ljubav, a možda i ne...
ali, sretna sam što sam te konačno našla...
Sad mogu na miru sklopiti oči
i nadati se da od mene nikad nećeš otići...

- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

zanimljive knjigice....

  • 1.Dina ( Frank Herbert )
    2.Mesija Dine ( Frank Herbert )
    3.Djeca Arakisa/Dine ( Frank Herbert )

    4.Grička vještica 1,2,3,4 ( M.J.Zagorka )
    5.Alkemičar ( P. Coelho )
    6.Junky

    7.Vampir Lestat ( A.Rice )
    8.Intervju s vampirom ( A.Rice)
    9. Kraljica prokletih ( A.Rice)
    10. Pandora 1,2 ( A.Rice)

    st patrick's day 2006

malo o meni...

  • st patrick's day images



    -ime mi je za sada nepoznato...
    -ponekad me zovu Belle Pope
    -živim u mjestu kraj Osijeka
    -rođena sam 1987.
    -trenutno sam na pravnom faksu,1.g. za sada :)
    -volim puno toga...
    -što god vas zanima o meni,pitajte me...

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    blog Layouts

    blog Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts