Samo ću načas odmoriti oči

Rečenica koju si uvijek kažem kad čekam da počne neki film ili serija ili su reklame u tijeku a kasno je navečer i već mi se zapravo spava.
Doma mi je teve zapravo često upaljen. Ako sam u dnevnom boravku upalit ću teve. Najčešće nešto samo pasivno gledam dok zapravo radim nešto drugo jer je teve program zapravo očajan. Najbolje stvari su naravno u kasnovečernjem terminu.
I tako uvijek odlučim da ću navečer pogledati taj film ili tu seriju. Samo ću načas odmoriti oči dok završi treći dnevnik. Samo ću načas odmoriti oči dok traje pet i pol sati reklama. Samo ću načas odmoriti oči dok ne prođe dosadna uvodna scena.
Obično je sljedeće čega se sjećam odjavna špica ili neka sasvim druga serija.

Gotovo svaku večer čekam Seinfelda. Problem je što se između Seinfelda i mene obično ispriječi Baywatch.
Ne znam, nekako se sjećam Baywatcha kao dobre serije. Valjda smo devedesetih bili imuni na te odjevne kombinacije i frizure pa nismo primjećivali da su zapravo grozne. Valjda sam kao mala mislila da ta serija ima radnju. Sad više nemam potrebu gledati Baywatch. Još da sam muško možda bih imala razlog. Ovako mi se ne gledaju bedasti dijalozi ljudi u kričavožutim tajicama.
Samo ću načas odmoriti oči dok traje Baywatch.
Budim se. Pri kraju je Život na sjeveru. Opet ništa od Seinfelda.

Najviše me strah zaspati gledajući drugi program hrt-a jer on spektakularno završi državnom himnom koja me svaki put prepadne i ne mogu zaspati naredna dva sata.

Tek sam nedavno uspjela Gladijatora videti od početka do kraja.
Počne film. Prva scena. Bitka. Bitke mi nisu nešto ludo zanimljive a i ne mogu vidjeti krv.
Samo ću načas odmoriti oči dok ne prođe scena bitke.
Sljedeće čega se sjećam je odjavna špica.

Tako sam i jučer navečer čvrsto odlučila budna pogledati Zemlju slijepih.
Film počinje za 15 minuta.
Samo ću načas odmoriti oči.
Sljedeća scena: Ralph Fiennes u krupnom kadru. Aha, super, počeo je film.
Pogledam na sat. Film će biti gotov za 15 minuta.
NIšta, idem spavati.


Uvijek. Svaki put. Svaki.
Jedini način da vidim film je da odem u kino.
Jedino što bi me tamo moglo omesti je nova moda pauze za vrijeme filma.

Samo ću načas odmoriti oči dok traje pauza.
Probudit ću se na nekoj od sljedećih projekcija.


Danas planiram budna pogledati Casanovu.
Hm, vidjet ćemo.

26.09.2009. u 17:29 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zašto pišem blog? zbog narcisoidne ljubavi prema vlastitom mišljenju i potrebe da budem svakom loncu poklopac.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr