"pušenje ubija"

Neki dan sam bila s nekoliko prijatelja na kavi i nas troje sretansretansretan i jedna smokin. I gdje ćemo, šta ćemo, moramo sjedit negdje vani jer je the zakon još na snazi. Vani naravno hladno, ljeto je prošlo. I mislim si ja okej moraš se prilagodit, nama je zapravo svejedno, ali s druge strane ako društvu imaš troje ljudi koji jedu meso i ine životinje i jednog vegana neće se ići u veganski restoran. Jer kao kad si vegan nisi normalan, kad pušiš si ok.
Kad ti pušač dođe doma naravno da će zapaliti cigaretu. Gledano sa strane nepušača to je jednako kao da nepušač dođe pušaču doma i zabrani mu da zapali dok je on tamo. Pri čemu je takav nepušač lud i netolerantan dok je takav pušač društveno prihvatljiv.
Kad si netko na poslu svaka dva sata ode van zapalit to je u redu, a ako netko ode svaka dva sata malo prošetati hodnikom onda taj zabušava na poslu.
I sve okej dokle god je pušača više, većina ste, radite što hoćete, ali primjer s kave pokazuje da ne moraju biti u većini. Dapače.

Ali ono što me najviše fascinira su oni "pušenje ubija" natpisi. Veseli me što su s vremenom postali vrlo kreativni pa sad susrećemo upozorenja poput "pušači umiru mladi", "pušenje može izazvati bolnu i polaganu smrt" i ostale divne varijacije. Prije su ta upozorenja bila nekako suptilna, tiskana sitnim slovima i pisalo je otprilike nemojte ako ne morate, sad vrište s kutije pomrijet ćete svi od ovog. Ali nekako ne vidim razliku u učinku.
To me nekako podsjeća na ono kad u Alisi u zemlji čudesa na bočici piše "popij me" samo što na ovome piše "nemoj me popiti".
Ne znam bi li Alisa pila iz bočice na kojoj piše "nemoj me popiti", ali ljudi bez problema puše iz kutije na kojoj piše "nemoj me pušiti". Ne znam je li to više pokazatelj koliko je duhanska industrija jaka ili koliko se ljudi mogu navuć na cigarete.
Mora da je genijalan osjećaj moći reći gle toliko sam močan da na svoj proizvod mogu napisati nemojte i ljudi svejedno budu. Toliko sam super da ministarstvo zdravstva kaže ne smijete a ljudi viču moramo.

Mislim da sam pročitala negdje da su u nekoj zemlji s tih velikih i gotovo duhovitih upozorenja prešli na slike raka, tumora i ostalog na kutiji. Ne znam pomaže li.

Ne znam, ja bih se osjećala pomalo glupo. Istina je da su ta upozorenja pomalo pretjerana i mnogi pušači zdravi dožive duboku starost, ali opet bih se bedasto osjećala da konzumiram nešto na čemu piše nemoj. A opet s druge strane na coca-coli nigdje ne piše u ovome je tona šećera imat ćete sto kila, na soli ne piše znate možete doživjeti infarkt od ovog, na autu ne piše možete sletjeti s ceste.

Kad tako pogledam vjerojatno bih i ja ignorirala ta upozorenja.
Jedino koje bi me eventualno pogodilo bilo bi ono "pušenje ozbiljno šteti vama i drugima oko vas". Čisto da ne izgleda da me zaboli za druge. Ali što, onda jednostavno uzmeš cigarete s nečim grugim. Recimo "pušenje ubija spermu". To mi ne može nauditi.

Preostaje mi samo čekati čega će se još sjetiti. Možda će nas kasnije kutija naglas upozoriti da ju ne otvaramo. Možda će cigareta cijelo vrijeme iritantno pištati. Možda će smisliti cigarete koje se svakih pet sekundi ugase. Možda će izvikivati umrijet ćete, umrijet ćete, umirete, umirete.

Bilo što, samo neka je smiješno.

Tada ću zasigurno rado otići s nekim pušačem na kavu.

26.09.2009. u 17:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zašto pišem blog? zbog narcisoidne ljubavi prema vlastitom mišljenju i potrebe da budem svakom loncu poklopac.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr