..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

subota, 08.11.2008.

S. P. K.

POtaknuta sinOčnjim dOgađajem Odlučujem se za pisanje nOvOg pOsta nakOn punih 5 miseci.. Šta se tO dOgađa sa OvOm državOm..?! Da narkOdileri slObOnO šeću OkO škOle a da si mladi nemOgu Organiziratit predmaturalnu zabavu da ne upadne 10-ak pOlicajaca i privede nekOlikO maloljetnih..
AtmOsfera u Mirakula na vrhuncu, svi plešu, dečki sviraju kad odjednOm NJIH 10-ak upada unutra.. Muzika staje, svitla se pale.. Maaa daaaj.. TO je predmaturalna zabava, skupljanje lOve, svirkica u živO.. Kakve glupOsti?!?!
Zbog ćega?? SkupilO nas je 5-6 i u pOstaju.. Tamo razgOvarali s njima bezze.. Ovi jedan ne baš kulturan izjavljuje : "Kakve su ti tO minđuše pO faci??" I kO nama krOji vlast?! ROditelji su dOšli i sve nas izveli iz pOstaje..
Ta je epizOda završila, bez pOsljedica.. Ali Ostaje pitanje : Di će mladi izlazit??? Di ćemO se zabavit u najbOljim gOdinama života kad nam nedaju ništa... Upadnu na skOrO svaki kOncert u Arta jer nemaju pametnijeg pOsla.. Ja upitam mladOg, simpatičnOg barbu POlicajca : "ZaštO se ne bavite gaserima pO Dugišu, šta vOze bez kaciga, dOzvola a neki i bez pO mOtOra??" A On meni OnO da se malim ribicama lOve velike.. Aha.. To šta ste vi sa svOjim glupim teOrijama uništili jedan petak tO nikOme ništa... Jbg.. Sjebat će nam sve.. Mirakul, Art... POčet ćemO se drOgirat iz dOsadne.. Njima je u planu zaustavit sve dOđanja za mlade.. E pa šta da radimO Onda.. Da kući sidimO sa svOjih 15, 16 ili 17 godina?!?!?!
Pitala sam tOg kulturnOg jeli ima dice. Reka je da nema.. Hmm.. Al je upa jedan Odvratno strOgOg izgleda, sa brkOvima.. I reka da On ima i šta.. Ja ga pitam pa šta, vaša dica ne izlaze?!? On meni kaže da je njegov sin već dva sata u krevetu. Ja OnO e i ? Ima 8 gOdina vjerovatno.. Ne. Ima 21 gOdinu i nikad u živOtu nije OkusiO alkOhol niti cigaretu.. Ajme majko.. Ja kOlutam Očima, najrađe bi se pOtukla sa njim a mater me ušutkava.. Kreteni!! Nek se bave stvarima kOje ih se stvarno tiću, nek se bave glupim vOzačima kOji će nekOme Oduzet život, nek se bave dilerima koji će masi njih Oduzest živOt. nek se bave kriminalOm, nek to maknu sa ulica.. Tek se Onda mOgu nadat da će sve bit kakO treba i mOžda Onda mladi vide da se nekO trudi osiurat nam bOlju budučnOst pa Onda prestanu radit "strahote" kOje rade.. Nek se Ostave nas dOk sve OstalO ne bude štimalO. NismO im mi nikakva prijetnja.. SamO se zabavljamo, cugnemo tu i tamO, ali kO nije?!
Ovaj nOvi način rada PP Makarska će nam sjebati kOncerte i OstalO šta se i prije jedva uspilO organizirat.. ?! I šta ćemo Onda? Ništa! Ostaje nam da visimO pO spOmeniku i svaku već druga 3 dežurna koja će zauzet obrambeni stav i gledati jeli dOlaze pa javljat Ostalima.. Barba pOlicajci.. Mi nećemo kući stat.. MOžete samo još goru štetu napravit...
Predlažem prosvijed!!

- 10:11 - Komentari (28) - Isprintaj - #