..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

nedjelja, 06.04.2008.

I`m still alive..

EvO i mene nakOn duže pauze. Nisam imala vrimena..
MOrala sam ispravljat neke Ocijene..(sad pari da sam pala 12 predmeta ili takO neštO) Tj. samO geOgrafiju. Pazisad.. S jedinice na pOlugOdištu na 3!!!!
ZbOg tOg eventa me držala eufOrija jednO 3-4 dana.. :D
AmO sad redOm..

HUMANITARNI KONCERT ZA SRĐANU


U subOtu i nedilju su održana 2 humanitarna kOncerta za mOju malu!
U subOtu nisam bila pa nemOgu punO pričat..
(NinO, BepO, Muco i Ostala ekipa - genijalni ste! Fala vam punO)
U nedilju sam bila s Elf BeštijOm i bilO je dObrO!
Klape su zakOn. Cure su me Oduševile!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ATHEIST RAP u Splitu


Nema se tu šta punO pričat a slika nemam jer aparat nisam nOsila! {OvO su VranješOve..}
Elf Beštija i ja smO krenili u 4 i pO.. Taman!
S ObzirOm da smO većer prije prOveli u mOjOj vikendici u blizini VelikOg Brda i legli u 4 sata dObrO mi je dOšlO tih uru vrimena za ubit OkO.. :)
Našli smO se na Kenjari sa djelOm ekipe.. DOpizdili nam.. Otišli na DOm..TamO je bilO već bolje! Kupili piće i krenilo je zagrijavanje za koncert!
Elf je biO jakO pametan pa se falabogu dObrO Obuka i nije mu biLo ladnO i nije mOra žicat majice OkOlO..XD
NakOn negOg vrimena spuštamO se u garažu i dOli Opet ista priča, samO šta je punO tOplije..:D
Ulazimo unutra, uzimamo piće i kraj bine se nacrtali.. :D KOncert počinje, nered Odma, pOgO...
LudilO! OvO mi je drugi put da ih gledam.. {Prvi put nisam se mogla micat jer sam tjedan-dva prije s gosp. DalibOrOm pala s mOtOra..}
StvarnO je biLo dObrO i Oni kOji nisu išli mOgu žalit.. :)
Ja nebi bila ja da se ne bacim s bine i da ne ulječem među one bisne zvijeri, takO da sam dOma dOšla mOdre ruke.. Marta kad me vidila rekla je da će mi je amputirat..:(
Prije kraja kOncerta Elf i ja idemO na bus.. Bili smO krepani, gladni. žedni..
Na kOlOdvOru je bilO dOsta ekipe za pOvratak..
U busu se dOgOdiO mali incident kOji je uljepšaO većer.. :D
EtO..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




NEDJELJNI RUČAK
Danas smO Elf i ja ručali kOd mene dOma..
MOjih nije bilO.. I jadni mi šta ćemO, gladni.. Jaja i hrenOvke XD
EvO pa pOgledajte..
{Elf se mučiO al na kraju je mišiće dObiO:)}

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jadan..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OvakO je izgledalO na pOčetku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OvakO na kraju.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I Elf je dObiO mišiće Od mOg ručka XD

- 22:39 - Komentari (18) - Isprintaj - #