..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

petak, 21.03.2008.

..HumanOst na djelu..

Sutra u "24 sata" izlazi prilOg O prikupljanju nOvca za mOju malu rOdicu kOja ide na lječenje u Kinu...
Na uplatnicu kOja je OslOvljena na "Udruga arkanđela", pOziv na brOj OdObrenja upisati 99-03..
DOnirati Određenu svOtu nOvaca i tO je tO..
KO izda pizda.. :)
POzdrav Od neumOrne Srđane:)


Image Hosted by ImageShack.us

- 18:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 08.03.2008.

Zahir. Zahira više nema..


Sve ću preživit

Kao da se vrime zaplelo u švere
Ni lita ni zime ne dotiču mene
Sta je svit
Otkad znan da više tvoj
Ne mogu bit

Jer neman postole
Da u njima krenem
Kroz tvoje snove
Da te usnama prenem
Da ti dam
Sve dare duše svoje
Sve najbolje što znan
Sve najbolje ...

I sve ću priživit
I na sve san friži spreman
A moran se mirit
Što te neman




JARAC - pravi pravcati gonići robova, vjeruju u sudbinu do zadnjeg
slova, riječ 'oprosti' ne postoji u njihovu rječniku. Možete živjeti
pored njih cijeli život, biti u braku a nikada ne saznati što vam imaju
za reči. Osjećaje ne znaju iskazati riječima, pa te umjesto volim te,
često dočeka ajde u kurac.


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #