..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

subota, 26.01.2008.

DObrO jutrO!
JOš uvik slabO vidim nakOn samO 9 sati spavanja..
Nisam navikla takO malO spavat, pOgOtOvO ne petkOm ujutrO -.-
I takO vam jutrOs spavam kad Stari me budi OkO 7 i pO da jesam li sinOć išla vanka krOz prOzOr..
Ma daj skini mi se.. Nisam.. O.K. Odem u sObu i OkO 10 su se Mamah i MeO pOčeli spremat za male maškare...
Bili su gljive a sa svakim ditetOm mOra pO jedan rOditelj.. Kad sam vidila Mamu Obućenu ugljivu mjehur mi je malO pOpustiO..:)
POčela i Ona pilat da zaštO je prOzOr biO OtvOren i di sam bila.. Ajme pOludila sam.. A šta je najveća baza spavala sam u dvenOm i gledala filmOve..

Jučer smO bili u kazalištu.. Mislim, ja sam bila u splitu sa RubOm i ČupavOm BeštijOm, a GOgz, Baterflaj i O su ka išli u kazalište..:)
Baterflaj je tiO bušit bradavicu a ja OnO ispOd jezika.. tO je ovakO trebalO izgledat..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ja uOpće nemam taj zatezać, takO da mi je dva puta bušiO i mučiO se.. Ja plakala, strava e!!
I nije uspilo pa sam se mOrala Odlučit za nekO drugO misto pa sam prObila SMILEY
evo slikica... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ah.. Ja sam Oduševljena svOjim nOvim piercOm.. Je da se nevidi al zabOli me je sam ga napravila radi sebe a ne drugih.. :) BOli punO više negO WEB TOUNGE (OnO ispOd)..
Baterflaj mOj je biO razOčaran jel nije bušiO bradavicu, al bušit će Baterflaj nOs uskOrO :)

OkO 22 sata sidamO u Punta i Ruba The Lauda nas u vrlO kratkO rOku Ostavlja ispred Mirakula..
Čupavu Beštiju mi je bOlila glava pa je Otiša leć :`(
Baterflaj, O, GOgz, Teica Sekica i ja čagamO u Mirakula kO na dizalicama:)) Al nismo..:)
POslje odlazimO Teica i ja dO ROkija, ustanovljavamO da je žalOsno pa OdemO dO Kluba navijača...
Teicu zOve mama da Lolita plače pa smO se skupile dOma..

EvO par slikica sa fOtOsešna u ROkija prije par većeri..

Ruka Od Čupave Beštije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Princeza vilica s krilima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NeštO čupavO slatkO:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ti.. awww.. :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:40 - Komentari (26) - Isprintaj - #