..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

utorak, 15.01.2008.

dOra is On the rOad again... :)

prOšlO je dugO vremena Od starOg pOsta.. Tad nisam imala ni vOlje ni želje pa sam vam pejstala Onu lipu pismicu. Sad se vračam puna elana i materijala za pisanje...:)
Praznike sam prOvela u susjednOj nam SlOveniji... 8 dana u tzv. EurOpi mi je bilO dOvOljnO, tOčnije i više negO dOvOljnO... NemOže se pušit u zatvOrenim javnim prOstorima.. Aaaaww... Jebala te takva država (kOju mOš prOč na rezervi:)) Inaće sve 5 bilO, uzela sam bOard Ove gOdine, kaO usputnu rekreaciju uz skije... MOgu vam reć da mi dObrO ide, s tim da sam već prije bOrdala u malim kOličinama...:) Niz padinu se spustim bez prOblema i padanje ali ćim naravnO dOđem padam.. StrašnO! Čak me i neki mali Od, cirka 6 gOdina skupiO na stazi..On je biO na skijama a ja OnakO hendikepireana s Onim bOardOm stOjim na srid staze i pOkušavam krenit.. I krenem laganO i malo me pOkupi.. Otad me kOlinO neštO zajebaje al` nadam se da nije ništa OpasnO :))
OstalO mi je OkO 350 kuna.. Mislila sam skupljat za tvOra malOg, ali tvOr je pOstaO zabranjena tema dOma mi... TOlikO s sam ih pilala da su mi zamalO kupili tvOra a Onda me iz kuće izbacili..:)


eee, i da vas pitam... Šta je pO vama bOlje, lipše, isplatljivije, zanimljivije, pOpularnije itd, itd

BOARDANJE ili SKIJANJE?!?

neda mi se pisat više.. evO vam par sličica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pOgled iz gOndOle
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mOj bOard
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i stari kližemO:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brat astrOnaut:) buahahahahha...

- 22:23 - Komentari (22) - Isprintaj - #