..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

četvrtak, 29.11.2007.

(BI)SERIći

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***PrOf. ČOvić: "AntOnia, jesi li ti sa ili bez j?"
AntOniA: "Bez."
Paula : "I ja istO!!"

*** PrOf xy(nesićam se kOji):"Tamara,izadji odgovarat."
Antonio: "Ajde ionako ces dobit topa!"
Tamara: "Jel' to jedinica?"

*** PrOf. Brkić: "Paula, šta je stanična stijenka?"
Paula:"Jel tO ono za razmnOžavanje ?"


*** PrOf. Španje :"DOra, kad ti misliš ispravit Ove dvi jedinice?"
DOra: " U pOnediljak, prOfesore javit ću se 100%! ( I nastavljam ja pO svOme.. blablabla pivam, plešem, skaćem)
Španje: "NemOra tO bit pOnediljak"

*** PrOf. Španje: "Paula, kOje su Odlike pOlisa?"(autonomija)
Paula:" Jel tO Ona ANATOMIJA???"

*** GlOrija: "Kisik i zrak - jel tO istO?"

*** PrOf. Brkić:
"KOje su razlike između biljne i životinjske stanice?"
Paula :" CIJANOBAKTERIJE"

*** PrOf. Ivančić: "PO kOme je napravljena Pasija? " (pO J.S.Bachu)
PerO : "PO Melu Đibsonu"

*** ....nacionalni ispiti iz matematike.
PrOf :"KO nema OlOvku? "
Barbara dize ruku.
PrOf:"Ko nema ravnalO? "
Barbara dize ruku.
Prof: "Pa mala s ćime si ti dOšla?"
Barbara: "S AUTOM "

*** DOra i PavlinOvićka se svađaju.
DOra: "VIDIT ĆETE VI KAD VAS MOJ OTAC OPIZDI ŠAKOM!!!"

***..kOntrOlna iz kemije
GlOrija : "Šta je tO detergent??"

*** Tuna kašlje cili sat.
DOra: "Crkni Tunolf Ruda!!!" (lik se zOve RudOlf Tuna)

*** PrOf. ROsO :" Jeben van 4 bOga!!!"

***...lik ulazi u razred i pita ima li katriga viška. Uzima je i odlazi.
GlOrija :"Al je to katriga?? Ja sam mislila da je katriga klupa:"

*** ROsO zgazi na zvaku u razredu i OtOvri vrata, a isprid vrata bila 1 stepenica, i pOčeO lupat đOnOm cipele Od stepenicu.
PrOf. ROsO: VI NISTE KONJI,VI STE KONJINE!!!

*** Anja: "Sv. JerOnim je blagdan u VelikOm brdu."

*** PrOf. ROsO: "ObOjajte prOzOre u svijetlu bOju da vam se nevidi svjetlOst izvanka!" (???)

*** PrOf. Srzić: " Šariću, nemOžeš se ti takO prema meni pOnašat, nismO ja i ti zajednO Ovce pasli!"
Razred je u čudu gleda!?!

*** DOra :" "Mare, zvale su te 70-e da im vratiš papuče."
Mare : ?!
DOra:" "Al` nekažem zbOg papuča, negO ta tvOja majica i kOsa!"
GOga :" Pa zaštO su Onda tražile papuče??!"

TO je samo mali diO glupOsti iz 2.L razreda...Svi gOvOre da smO najgOri, ne učimO ništa, neOdgojeni, vaki-naki..
Ali mi smO samO skupina 16-OgOdišnjaka, željnih zabave i dObrog prOvOda... NemOjte nam zamirit, nemislimO zlO (svaki put)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:17 - Komentari (46) - Isprintaj - #