..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

petak, 13.04.2007.

bum, tras.... ništa Od đubriva... kmeeečččč

kOje sam ja sriće, za nevirOvat...
sinOć smO se ja i dadO malO slupali s mOtorOm... ja vOzila... mislim OnO, malO... .dObrO, njemu nije ništa.... malO je jaketu razdera...
al sam zatO ja najebala.... kOlinO mi izgleda ka pepeljara... OnO rupa, dOslOvnO... drugO kOlinO nije tolikO al ga istO nemogu savit.... i ruka, sa strane... mala ranica... nije baš mala... al dObrO aj...
s mOtOrO mneznam šta je, al dadO kaže da je samO plastika Ošla, malO kOčnica, malO retrOvizOr i malO auspuh... mislim, radi a tO je najbitnije...
ma nebi tO meni bila neka velika stvar.... ALI SUTRA JE ĐUBRIVOOOOOO.... tj. danas već....
da se nije mOglO dOgOdit prije, ili pOslje.... ubiti ne pOsli jer su sljedeći petak ATHEISTI...
a OnO, sritna za pOpizdit...
i ka šećer na kraju, ili Ona jagOdica mala ili šta vam gOd padne na pamet - zOve lik i kaže da sam na nagradnOj igri OsvOjila 2 majice HP za upad na kOncert u tvOrnici, 15.04.....
a dupla tragedija.. bangheadbangmad
na atheiste mOram Otić, makar u invalidskim kolicima... samO neznan baš Oće li me stara tit pustit s OvakvOm nOgOm...
malOprije mi je upala da ćemO sutra mOrat u kirurga... a mene takO stra tih nOževa i Ostalih sranja....
a đavlu, valjda ću preživit.... party

- 00:14 - Komentari (21) - Isprintaj - #